Big Brother and online Hunger games.
BengalBoy

BengalBoy's blogBlog

  1. I think
  2. Halloween Event
  3. Is This Guy Gay?
  4. How To Get A Good Score In Zoo
  5. Question
  6. [PIC] 26 BMI
  7. [PIC] My face
  8. When a Scam Line calls about an 'Accident'
  9. Top 5 Funniest Things About Snap Streaks
  10. i'm the 3rd most thicc/curvy boy on tengaged
  11. Top 5 Tengagers Who Cried Over Stars
  12. [PIC] im fat
  13. [PAQ] Post A Question
  14. URGENT Announcement from HLC
  15. ¯\_(ツ)_/¯
  16. [PYN] For An Opinion/Ranking
  17. 5 Dumba$$ Tengaged Rules We Don't Need
  18. Tengaged's Top 10 Most F**kable Girls 2 [CENSORED..
  19. RARE PYN (shiny/holographic)
  20. Who finna join STARS with me?
  21. Tengaged's Top 10 Blog Commenters 💪🏼
  22. REMINDER
  23. Tengaged's Top 10 Worst Moderators
  24. Omg
  25. Tengaged's Top 5 Dumbest Insults
  26. [PYO] Post Your Opinion, I'll Post Mine
  27. [WIN A GIFT] Guess The Tengagers
  28. Tengaged's Top 10 Multi Users
  29. Tengaged's Top 5 Rappers
  30. ‼️ Tengaged Guide To Sharing Nudes ‼️
  31. Imagine
  32. maturo
  33. [VLOG] New Tengaged Game Coming Soon!
  34. 💪🏼 Tengaged's Top 10 Alpha Males 💪🏼
  35. RATE MY AVI
  36. [PIC] scooby0000 To Anyone Who Gives Him CR*P
  37. STARS Vlog and Funniest Quotes!
  38. THANK YOU FOR SAVING ME
  39. [PAC] For A Song
  40. [PICS] TG Meetup London 2018

♣ NEW Tengaged Game Ideas ♣

1stAug 10, 2017 by BengalBoy
imageI think it's great you're adding new challenges randomize, but as Brad13535 pointed out, Count Me, Find Me, Catch Me If You Can, and Notice Me Senpai are a bit generic. Here are some ideas for bomb ass new games that Tengaged would LOVE!

♣ Whose N*des? ♣

A large part of Tengaged culture is exchanging saucy pics with your peers- if you haven't done it yet, you probably haven't reached adulthood. So why don't we capitalize on this craze? In this game someone's cheeky pic would show on screen and you'd have to guess whose it is. For instance, you might have to identify saraj10's tits, owlb0ned's pussy and HollySandwich's ass. Maybe even throw in a jenzie big toe pic.

Although people like JesseM might object, we should keep the pics STRICTLY 18+ for obvious reasons. Overall, I think it would be a stimulating challenge which many users would volunteer their pictures to.

"Finally a challenge I can win!" - eliserose

♣ Gay Or Str8? ♣

This one's simple. You'd be shown a user's blog and have to guess based on the content whether they're a bit gay or they like the pussay. Obviously you could pin down a semajdude blog as gay or BostonRob_ as straight easily enough, but when you throw in blogs by someone like maturo it might be a bit harder to guess.

http://i.imgur.com/kpafzCV.gif

Additionally you could do Male Or Female? Flash up some blogs by people like KatarinaDuCouteau and RoboZoe and make people guess whether they have a dangler between their legs. This one will be tough for guys like FighterMan and LittleBrother123, but it would reward those who are more observant and intuitive.

"Everyone would instantly know I'm straight from my blogs about the merits of female pop divas." - Brayden_

♣ New Guitar ♣

As TaraG suggested, we should have new Guitar games with songs by Tengaged users. Who wouldn't love to play along to such iconic bangers as rosemulet's 'Hopelessly', EyooMarcus's 'Frooks or Nah' and SexGoddx's 'It's Raining Pubes'? We could even have covers by RightToCensor and KrazyKillerWWA's rendition of Heart Shaped Box.



Alternatively, we could change it to Triangle. As you know, some users are a little... You know... A little special, and making a game based on a less skillful instrument would make the challenge more accessible.

"Can't wait to strum out to some Aphrodite Starchild classics!" - Funnehliner

♣ Gift Me ♣

Some users on Tengaged really take pride in gifting people fast- evilgenious448 even has a screenshot of him gifting a lot of people in a short amount of time. So why don't you put their skills of filling in a form to the test and make it a simulated gifting challenge? Serial shop stalkers like Halloween and CheapCheep will love it. You could even add a captcha in the later rounds so users who fill in a lot of registration forms like iTy990 can show off their sick skills.

"Maybe the real gift is the friends we made along the way." - dav_o_79

♣ Shoot ♣

I beta-tested this one last year with users like MoreBeastThanYou, Decisions, and lemonface but it seems like it was never added. Perhaps it was cuz of potential cheats, but I think right now is the perfect time with the new engine. Here's the beta test video for anyone who doesn't know about it.



"I'd be hitting one-taps on white levels all day long." - lionsden121

Hope you take these challenges into consideration my man!

Comments

LOL CREATIVE
Sent by bigbrotherlover7,Aug 10, 2017
LMAO can I get a quote next time
Sent by Carsonl,Aug 10, 2017
me when tags dont work
Sent by Akora,Aug 10, 2017
nvm!
Sent by Akora,Aug 10, 2017
i hope to start a csgo scam website to scam people of money by promising them butterfly knives
Sent by vansreborn,Aug 10, 2017
"Finally a challenge I can win!" - eliserose
Sent by eliserose,Aug 10, 2017
u put me beside LB under tough guyts is like the biggest insult u could ever give me u bitch
Sent by FighterMan,Aug 10, 2017
lmfao plus 4
Sent by Brad13535,Aug 10, 2017
This is awesome lol! I want a quote next time :)
Sent by k4r4k,Aug 10, 2017
Loves these can't wait to play em
Sent by saraj10,Aug 10, 2017
fk u im straight ill fuk u up bengalboy
Sent by semajdude,Aug 10, 2017
loooooooooooooooooooooool
Sent by Funnehliner,Aug 10, 2017
but i'm honestly a real girl....
Sent by RoboZoe,Aug 10, 2017
RoboZoe Exactly.
Sent by BengalBoy,Aug 10, 2017
I would fail at every one of these tbh
Sent by JustMe,Aug 10, 2017
im cs:go on tengaged
Sent by peace123,Aug 10, 2017
Triangle is actually not easy to play well. Hitting it in different places and different angles produce vastly different sounds, and if you're playing at a high level you wanna get the exact specific sound a piece requires, which takes a little more talent than people give it credit for.

Regardless, this is a 10/10 blog, as we've come to expect from you. Keep up the quality work.
Sent by maxiphone27,Aug 10, 2017
bengalboy do you play backgammon?
Sent by Spicoli,Aug 10, 2017
LOL DEAD
Sent by noah_kondon,Aug 10, 2017
Damn I laughed so hard @ this
Sent by amills5,Aug 10, 2017
That last challenge tho
Sent by lionsden121,Aug 10, 2017
lmao
Sent by Cromatique,Aug 10, 2017
always an honour to be tagged in these
Sent by Brayden_,Aug 10, 2017
Notice Me Senpai
Sent by saxonmath,Aug 10, 2017
LMFAO
Sent by Stunzer,Aug 10, 2017
whose nudes is so iconic
Sent by ItsAustin,Aug 10, 2017
maxiphone27 never knew that, nice to have my blog graded by a music professor
Sent by BengalBoy,Aug 10, 2017
I love your blogs
Sent by XoXU,Aug 10, 2017
MEEEEEEE AT THE ANNIKA APPEARANCE
Sent by GrrrImABear,Aug 10, 2017
Thanks for trending me lol
Sent by CheapCheep,Aug 10, 2017
lmaoo :P
Sent by BostonRob_,Aug 10, 2017
I literally started crying because of this CS GO video lmao
Sent by aes222aes,Aug 10, 2017
lol more challenges I would flop in.
Sent by Insanity17,Aug 10, 2017
NIFA 15 LOL
Sent by sjsoccer88,Aug 10, 2017
I'm ded @ eliserose
Sent by karim,Aug 11, 2017
Yeah ok put me down for the triangle :P
Sent by Minniemax,Aug 11, 2017
Wtf ur first blog without me being in it ! Interesting
Sent by Minie,Aug 11, 2017
I liked the Guitar suggestion the best.
Sent by Diva1,Aug 11, 2017
LMAOOOOO
Sent by Krisstea,Aug 11, 2017
"Finally a challenge I can win!" - eliserose
Sent by Darbe,Aug 11, 2017
LOLOL
Sent by DJ4460,Aug 11, 2017
I try not to assume people's genders and just use the gender-neutral term "fuckwad" whenever possible.
Sent by Nicolette,Aug 16, 2017
bengalboy Can you mail me?
Sent by GreatVibezGirl,Aug 23, 2017
"Everyone would instantly know I'm straight from my blogs about the merits of female pop divas." - Brayden_
Sent by Moonfelar,Aug 27, 2017

Leave a comment