Big Brother and Survivor online game.
Funnehliner

Hello, my name is Jasmine Masters and I have something to say





Hi, I'm Alex and most people think I am a gigantic asshole, which I can be but I guess I also have a lot of empathy for people who I consider friends or who I think are going through a tough time, so I'm not a 24/7 dick, woop.

I somehow won the first season of Tea-Brother? yay me lmao

I also love to troll and push buttons, it's actually hilarious

still proud of dis ayo
http://www.tengaged.com/poll/bigbrother-game-123967

-I LOVE MY FANS-

https://tengaged.com/blog/Funnehliner/8007717/love-fans
https://tengaged.com/blog/Funnehliner/8009594/i-love-fans-pt-2
https://tengaged.com/blog/Funnehliner/8037266/i-love-fans-pt-3
https://tengaged.com/blog/Funnehliner/8041561/i-love-fans-pt-4
https://tengaged.com/blog/Funnehliner/8043885/i-love-fans-pt-5
https://tengaged.com/blog/Funnehliner/8088496/i-love-fans-pt-6
https://tengaged.com/blog/Funnehliner/8312847/i-love-fans-pt-7
https://tengaged.com/blog/Funnehliner/8376975/i-love-fans-pt-8
https://tengaged.com/blog/Funnehliner/8383909/i-love-fans-pt-9
https://tengaged.com/blog/Funnehliner/8386435/i-love-fans-pt-10

https://i.gyazo.com/d655e0129b40f492d778920195c7bf8f.gif

My Games 682 games played

11th
Finished
#188325
29 Sep, 18
18th
Finished
#187103
8 Aug, 18
1st
Finished
#185140
6 Jun, 18
6th
Finished
#184917
30 May, 18
24th
Finished
#184856
28 May, 18
14th
Finished
#184579
17 May, 18
17th
Finished
#184465
12 May, 18

My Blog Check my blog!

  1. lol
  2. Everyone give mahogany 16th pls
  3. I just ordered a Jeffree Star hoodie wbu
  4. Admin literally destroyed bias
  5. Your skin is gorgeous, darling
  6. No title
  7. Natalie Cole is an icon
  8. Survivor Episode 3 leaked yw
  9. Has Judd Daughtery been doing meth
  10. Ask Me
  11. Romanian homophobes used multis
  12. What's the song
  13. Wait are chatzys forbidden LMFAO
  14. "Lyrsa is the weakest"
  15. The truth is
  16. oh fuck off
  17. Hali Ford is a great person
  18. The lies in your speeches worked out well for you
  19. Ask me shit I won't hold back~
  20. yikes @ presidential alerts being real

Last mentions of Funnehliner

  1. SurvivoroftheTocans said: ..@Funnehliner Free Realms Sunrise..
  2. YoundAndReckless said: ..@Funnehliner they aren't the sane but, @Chic has been putting low scores on every comp this game. No one is buying it. His frie..
  3. koolness234 said: ..@funnehliner @babeeeidah legit has a fiance ..

Latest Actions

  1. Funnehliner bet on underwzc 30T$ in game #188642 1 day
  2. Funnehliner bet on Giullya 30T$ in game #188622 1 day
  3. Funnehliner bet on cswaggerr 30T$ in game #188592 1 day
  4. Funnehliner added a comment on post "In love" 1 day
  5. Funnehliner added a comment on post "Gotta Love Hunger" 1 day
  6. Funnehliner added a comment on post "Support vanilla in stars ^^^ AHAHAHA" 1 day
  7. Funnehliner added a comment on post "lol" 1 day
  8. Funnehliner blogged "lol" 1 day
  9. Funnehliner blogged "Everyone give mahogany 16th pls" 1 day
  10. Funnehliner added a comment on post "MOST ICONIC GROUP GAME OF ALL TIME" 2 days
  11. Funnehliner added a comment on post "PYN 馃挋馃挌馃挍" 2 days
  12. Funnehliner blogged "I just ordered a Jeffree Star hoodie wbu" 2 days
  13. Funnehliner added a comment on post "Introducing..." 2 days
  14. Funnehliner added a comment on post "Survivor: Heroes vs Villains; Your Way (Day 15)" 3 days
  15. Funnehliner added a comment on post "The Ultimate Big Brother US Houseguest Week 76" 3 days

Donations

Total donations: 158 (15.8T$)
0 people have donated today (0.0% used)

Fraternity

ChelseaChelsea
Member
12 votes

My GroupsSee Groups Activity

My Bets

#188647Open now: 
30 to underwzcin #188642now playing
30 to Giullyain #188622now playing
30 to cswaggerrin #188592now playing
30 to Fetishin #188225won: 60.0
30 to Rosemountin #188217won: 60.0
20 to DetroitLionsin #188168won: 0.0