Go Ask MeNew answers posted?... 

Blogs #rookies

#casting#CBBUS#CBBUK#survivor#Rookies#Banatalie#TheAmazingRace#anawarsequeda#tengaged#shops#bittermuch#robby297#BB19#Thechallenge

#rookies

12375i
0

No title

2 12375i, Jan 16, 2018

There are people who betrayed ...
#rookies

AshlynArehart
55

When Spanish users think they're being..

2 AshlynArehart, Jan 16, 2018

But you're fluent in the language lol :P
#Rookies

Coffeebean
0

The brazilians on this site

0 Coffeebean, Jan 14, 2018

Are nothing more than parasites in a once great game
#rookies

Coffeebean
0

Im surprised

1 Coffeebean, Jan 12, 2018

this image doesn't exceed the 200kbytes limit
12375i
#rookies
#fatass
#gordo

Coffeebean
8

How do you get so fat

6 Coffeebean, Jan 12, 2018

In brazil when theres no food and an abundance of cheap cocaine?
12375i
#rookies
#fatass
#slumdog

Coffeebean
47

The brazilians on this site spread like a..

5 Coffeebean, Jan 12, 2018

And seemingly multiply in your rookies game
#rookies

ParvatiS
24

When you plan a charity for someone

1 ParvatiS, Jan 11, 2018

and they nominate you for 13th/12th how rude >:(
IAMREMEDY
#rookies
EDIT: ME WHEN I ACCIDENTALLY BLOGGED THIS TWICE LMFAO

ParvatiS
37

When you plan a charity for someone

0 ParvatiS, Jan 11, 2018

and they nominate you for 13th/12th how rude >:(
IAMREMEDY
#rookies
EDIT: I ACCIDENTALLY BLOGGED THIS TWICE AND WAS GONNA DELETE ONE BUT DECIDED AM KEEPING BOTH BECAUSE THEY BOTH GOT PLUSSED LMFAO

RobiLee
30

I am so proud of myself

2 RobiLee, Jan 4, 2018

My current forum project has 39 members and 334 posts. Many projects have failed, but I have a lot of faith that this project will grow into something amazing. It is wonderful being an owner of a community and watch it grow from you being alone to other members that contribute to the growth.
My project: https://promotionparadise.net
If you have a blog or a site that need to advertise it for me, I offer that service for free to give opportunities. :)
#rookies

Icarus_Mark
118

LMAO What just happened?

19 Icarus_Mark, Jan 1, 2018

https://tengaged.com/game/179360
I hope Birks can have a successful charity, but yeah, I find this rather shocking.
#rookies

RobiLee
0

Attention!

0 RobiLee, Dec 31, 2017

My forum is hosting a New Year Contest for a chance to win a $15 Amazon gift card! https://promotionparadise.net The contest ends Jan.12 :) I am looking for possible mods as well!
#rookies

RobiLee
22

If you really want to voice out

1 RobiLee, Dec 31, 2017

to Randomize try messaging the Tengaged FB page. I know mods manages the account, but someone updated the url to https:// in September and prob removed users from it. He read my message, but did not respond. So if you are serious, voice out there.
#rookies

RobiLee
9

I love how all of you

1 RobiLee, Dec 30, 2017

think Randomize came back to revive his site with amazing updates. All he came back is to revive his T$ sale income and coming online to check the flow. lol you people.
#rookies

DeathIsGreat
50

Really?

1 DeathIsGreat, Dec 30, 2017

no new games? NOTHING? I just came online and wtf Randomize is back so he needs to be doing some changes. Like implementing a murder mystery game. A lot of us love those, so it seems logical to make one. This site is mostly inactive because nothing new is here. We all have done everything, and there's nothing to look forward to. So please randomize, make the murder mystery game to help make this site alive again.
randomize
#rookies

Continue

TRENDING  Most mentioned now

TOP TODAY!!  Top voted in last 24 hours