Big Brother and online Hunger games.
PrincessTeePee

PrincessTeePee's blogBlog

  1. ⭐️Stars Support⭐️
  2. Dolce Vita ~ My First Shop!
  3. 9 Years Later
  4. Are People Just
  5. Poor Shannon 🙁
  6. The Best Thing..
  7. 9.2.09-9.2.18 ~ 9 Years, HOLY HELL!
  8. Remember When
  9. Hot Or Not?
  10. AM I IN
  11. Netflix Recommendations?
  12. Finished 13 Reasons Why...
  13. Can We Not *IMPORTANT EDIT*
  14. Aw Yaaay
  15. TEAM OLIVIA!
  16. RIP
  17. He Forgot To LOCK
  18. Honestly Though. (Stars)
  19. Stars 🌟 5’s (Blog Enclosed!)
  20. What Do Selfies Make?! PRIZES!
  21. ✨⭐️🌟⭐️✨ Stars Support..
  22. Stars Support ⭐️
  23. Ran My First..
  24. May I Ask A Favour?
  25. Omg, Yay!
  26. Collage!
  27. I Wish To
  28. I'm 26
  29. Thoughts Today With Manchester
  30. Teenage Scrotes..
  31. Fewtingz
  32. Might As Well!
  33. Good Luck Kevin!
  34. Soo Much Demetres <33
  35. Shit...
  36. 9.2.09-9.2.17 ~ 8 Years WTF?!
  37. Jess/Speidi gone ~ Housemate Rankings:
  38. Nicola McLean Sucked.
  39. + If Pineapple Does NOT Belong On Pizza
  40. This Is

Collage!

3rdJun 5, 2017 by PrincessTeePee
Firstly. Oh my days, I can't even hide my girl-crush right now. How beautiful is Minie?! Lovely picture, dear! Jenzie, also looking flawless as ever :)

PureEssence is really naturally pretty :) as are _ashley, teddybear wonderland and owlb0ned. Love ashszoke's hair! I had no idea that Alexavontrayne was also female, pretty too! I've always been a believer that women should build each other up rather than tear one another down. ^_^

Duncansurferboy is HOT. I've never seen joshie1 before, he has a lovely smile! Petro is a cutie. myiel will definitely turn heads! DCSooner looks cool as ever :D ak73, roshy and Lamia are all very cute. JordanLloydFan is looking fab!!!

That's about it for now. And why didn't I think to use snapchat!! I feel so old fashioned haha.

BBUK blog to come :)

Comments

you forgot to tag me
Sent by AlanDuncan,Jun 5, 2017
Didn't see you through skimming alanduncan - will re-look
Sent by PrincessTeePee,Jun 5, 2017
what about minajxo
Sent by bigdizzleyomama,Jun 5, 2017
and @katiecatfun88
Sent by bigdizzleyomama,Jun 5, 2017
awwww thank you < 3
Sent by PureEssence,Jun 5, 2017
Minie is so cute I agree

THANK YOU <3 you're super naturally pretty too
Sent by Teddybear,Jun 5, 2017
fuck u for not tagging me
Sent by garrievans97,Jun 5, 2017
fuck u for not tagging me
Sent by Druhhbby2,Jun 5, 2017
I appreciate this. You looked great as well. I should have used snapchat too. Oh well ¯\_(ツ)_/¯
Sent by DCSooner,Jun 5, 2017
Ily
Sent by Roshy,Jun 5, 2017
You were beyond gorg girl PrincessTeePee <3
Sent by jenzie,Jun 5, 2017
(Blush)
Sent by Minie,Jun 5, 2017
I haven't looked at the collage yet cause it won't open properly on phone but I'm sure you are lovely as always  :*
Sent by Minie,Jun 5, 2017
omg i just watched it you are beaytiful and its nor petro its actually aes222aes
Sent by Minie,Jun 5, 2017
Thanks for the kind words < 3
Sent by DuncanSurferBoy,Jun 5, 2017
princessteepee thank you Loveeee youuu
Sent by myiel,Jun 6, 2017
literal queen, thank you <3!
Sent by ashszoke,Jun 6, 2017
minie oooh is he? Well he looks nice! :p
Sent by PrincessTeePee,Jun 6, 2017
Just wait till December ;) @proncesdteepee
Sent by Minie,Jun 6, 2017
Omg princessteepee sorry phone
Sent by Minie,Jun 6, 2017
Thank-you  :) does that mean our date is back on???
Sent by ak73,Jun 6, 2017
Wow a positive blog about the collage this is new
Sent by GiGi10,Jun 6, 2017
aw this is nice :) you look really cute in yours alicia :P
Sent by mikec51,Jun 6, 2017
you forgot to tag me
Sent by jason_2_12,Jun 6, 2017
Thank you < 3 Princessteepee
Sent by joshie1,Jun 6, 2017
you are so lovely!
Sent by Oliviaxoxo,Jun 6, 2017
ily < 333 and i dont have to tell that u are already a beautiful girl inside and outside darling :P love ya
Sent by Lamia,Jun 6, 2017
Awww what about me ? Haha
Sent by wwemrpeeps,Jun 6, 2017
alexavontrayne is not a girl LOL alex photoshopped his name onto that sign
Sent by greenranger8,Jun 6, 2017
greenranger8 lying because you want to, who does that shit
Sent by AlexaVonTrayne,Jun 6, 2017
Thank you lovely!!! You're gorgeous as always, just waiting on u to nab the footie player ;)
Sent by owlb0ned,Jun 6, 2017

Leave a comment