Big Brother and online Hunger games.
BengalBoy

BengalBoy's blogBlog

  1. PYN FINISHED
  2. PYN - THEN AND NOW
  3. IN SUMMARY
  4. ๐Ÿ CALLING ALL CANADIANS ๐Ÿ
  5. PYN - THE CHALLENGE
  6. โš ๏ธ JADINE DEDICATION BLOG โš ๏ธ
  7. [PYN] 1 Word and an Emoji ๐Ÿ˜Ž
  8. My Opinion on Drinking. (SERIOUS BLOG)
  9. [PICS] THE TORONTO REPORT ๐Ÿ
  10. ๐ŸŽ‰ HAPPY BIRTHDAY JADINE ๐ŸŽ‰
  11. ๐Ÿ CALLING ALL CANADIANS ๐Ÿ
  12. [PYN] For An Opinion/Ranking
  13. ๐Ÿ˜  CALLING SOMEONE OUT ๐Ÿ˜ 
  14. Top 5 SAWCHUK55 Things
  15. ๐ŸšจPYN๐Ÿšจ For a UNIQUE Compliment
  16. ๐Ÿ‘ฉโ€โš•๏ธ Tengaged's Top 5 Doctors..
  17. [PICS] LMFAO
  18. ๐Ÿšจ URGENT ๐Ÿšจ
  19. [PIC] I love my friends ๐Ÿ˜
  20. Tengaged's Top 7 Bulgarians ๐Ÿค 
  21. [PYN] Would we PARTY Together
  22. ๐Ÿ‘บ Tengaged's Top 5 Sex Scandals ๐Ÿ‘บ
  23. ๐ŸšจVLOG๐Ÿšจ Top 5 bnglby Hate Blogs/Comments
  24. PYN for a VLOG Shoutout
  25. More Valentine's Matches ๐Ÿ’ช
  26. I have the most Gifts on Tengaged
  27. PYN for a Valentine's Match
  28. [PYN] For What Your Username Means
  29. 10 Year Challenge (pic)
  30. 2019 Opinions DONE
  31. [PAC] For a 2019 Opinion
  32. [PIC] Don't Cry Over TG Awards!!!
  33. [VLOG] LiukBB Stars Vlog
  34. [PIC] Turned into a Parody of Myself
  35. [PYO] Post Your Opinion, I'll Post Mine
  36. Who finna join STARS with me?
  37. Two Words & A Rate for Paul028
  38. ๐Ÿ˜ฒOFFICIAL ANNOUNCEMENT๐Ÿ˜ฒ
  39. [PYN] For A RYM/FWC/TYC/MYC
  40. [WIN A GIFT] Can Anyone Solve This Riddle?

10 Year Challenge (pic)

2ndJan 14, 2019 by BengalBoy
So I decided to participate in the #10yearchallenge #2009vs2019
If anyone also wants to do it feel free to tag me in your post
Stole idea off NotAfraid init
2009
https://i.imgur.com/HiH8quv.gif
2019
https://i.imgur.com/yuzJwMm.gif

Comments

JJSHSHSHAHSHSHSHSHSH WTF THOSE MUSCLES
Sent by SaskiaRae,Jan 14, 2019
+++
Sent by Jameslu,Jan 14, 2019
glow up donny
Sent by rowjone,Jan 14, 2019
Why did you put that pic of me on your blog? I'll have to report this Admin as DOXY ABUSE
Sent by iiVoloxity,Jan 14, 2019
iiVoloxity ROFL IT'S SO MUCH LIKE YOUR OLD BLOG PIC
Sent by BengalBoy,Jan 14, 2019
what the glowup!
Sent by SharonMaItems,Jan 14, 2019
waittttttttttt is this bengalboy???
Sent by Minniemax,Jan 14, 2019
I thought this was just going to be a pic of ur avi tbh
Sent by _Adidas_,Jan 14, 2019
NICE! ๐Ÿ‘๐Ÿป
Sent by WannaBeeFriends,Jan 14, 2019
i see the quality hasnt changed in those years
Sent by Maxi1234,Jan 14, 2019
Aw look at that skinny dru! My kinda boy
Sent by Minie,Jan 14, 2019
minniemax from bengalboy to bengalman
_adidas_ HAHA oh Luis, you WOULD think that!!!
minie u prefer me when i was underage huh ;)
Sent by BengalBoy,Jan 14, 2019
suing for using my name
Sent by anthousai,Jan 14, 2019
anthousai shut the fucc up
Sent by BengalBoy,Jan 14, 2019
fucking HUGE
Sent by Rocketokid13,Jan 15, 2019
sexy babe
Sent by Savcodushe,Jan 15, 2019
Hun you could still pass to be my older brother in it bengalboy
Sent by Minie,Jan 15, 2019
lovely curtains dru! the defined line with every crease is sensational!
Sent by PrinceVans,Jan 15, 2019
ur h0t
Sent by Insanity,Jan 15, 2019
HOT
Sent by Tammy214,Jan 15, 2019
Looking good ~mate
Sent by CocoaBean,Jan 15, 2019
Alright dad
Sent by Moonfelar,Jan 15, 2019
Ur hot wtf ๐Ÿฅต
Sent by SaskiaRae,Jan 15, 2019
Awww you look so young
Sent by Paige54,Jan 15, 2019
hmm u take roids or nah bro bengalboy
Sent by semajdude,Jan 15, 2019
somethings gotta counteract that face
Sent by Joobix,Jan 15, 2019
do you turn gay after 10 years
Sent by Edison,Jan 15, 2019
love my f2
Sent by Gardenia,Jan 15, 2019
23 to 33
Sent by Babeeeidah,Jan 15, 2019

Leave a comment