Big Brother and online Hunger games.
JustMe

JustMe's blogBlog

  1. Y’all act like
  2. SMH
  3. So um
  4. PYN Friends edition
  5. Bring Back
  6. Also
  7. Still waiting
  8. Heeeeyyyyyy
  9. Good morning
  10. R u serious
  11. TBQH
  12. Thank you 37.4%!
  13. PYN ⭐️ [Stars Edition] ⭐️
  14. Thank you 51.3%!
  15. WOW Thank You So Much 60.5%
  16. Chill yall
  17. #truth
  18. SMH
  19. Don’t believe
  20. Y’all
  21. I have to agree
  22. I can’t even imagine
  23. Bengalboy: Man or Myth? You decide!
  24. Me when Carolyn (Gagaluv)
  25. LOL
  26. Idt
  27. PYN
  28. What
  29. Sad but true
  30. Do I win?
  31. LITERALLY SPIT WATER OUT MY NOSE
  32. Happy Birthday Bengalboy! 😘🎂🥂🎉
  33. Ok
  34. PYN
  35. Happy Birthday Alan’s Mom!
  36. Just woke up
  37. Literally Johnny
  38. PYN-Back to Basics
  39. Idgi
  40. Thanksgiving 🦃

TBQH

1stJul 22, 2018 by JustMe
Admin you should just stop doing special stars or group games if you’re not going to stick to the prizes you say. You didn’t give #titoburitto time to even get on and he has a life outside of Tengaged you can’t just take his prize away cus he wasn’t fast enough. He asked in his pollbox to get evicted for the 400 t$ prize if that’s not enough proof what he wanted then you should at least give him time.
SMH

EDIT: your mail doesn’t even have a time limit. https://prnt.sc/k9pmpu

Comments

#JusticeForTito
Sent by Paige54,Jul 22, 2018
#JusticeForTito
Sent by Kelly2722,Jul 22, 2018
not only that but the 2 options were ban and $400 or $0 and no ban...You can't mix and match
Sent by NexusCain,Jul 22, 2018
Exactly NexusCain this is ridiculous
Sent by JustMe,Jul 22, 2018
JustMe this is why you don't give people that much power like game coordinator without first seeing how they handle more simple task...I mean admin has shown they cant handle simple task like responding to mails let alone properly handling explaining rule changes and updates...Add to that how disproportionately enforcement has been handled and all the excuses we get...One thing is for damn sure...Admin isn't Jubbzy...
Sent by NexusCain,Jul 22, 2018
#JusticeForTito
Sent by ghrocky100,Jul 22, 2018
god i've never agreed with a paragraph more than I do @ the one NexusCain posted
Sent by peace123,Jul 23, 2018
ADMIN YOU FLOP #JUSTICEFORTITO

randomize randomize randomize randomize sort out your mod PLEASE their priorities are all over the place and this is unfair that the user joined a special stars and didnt get what promised THANK YOU.
Sent by Oliviaxoxo,Jul 23, 2018
NexusCain is right on the money here
Sent by SurvivorFan37,Jul 23, 2018
NexusCain perfectly said. randomize read what he said
Sent by JustMe,Jul 23, 2018
justme how exactly does he know he didn’t get his t’s yet he’s legit banned and can’t get on to his account I don’t get why you’re freaking out over nothing
Sent by Crayadian,Jul 23, 2018
crayadian admin said he took the prize away and banned him til stars ends
Sent by JustMe,Jul 23, 2018
Never mind I just saw admins twistos twist blog stupid cunt not giving tito his just desserts !!!!!! #justicefortito
Sent by Crayadian,Jul 23, 2018
Admin have no idea what he is doing, there are plentry of good stuff he can do, but he just want to ban innocent people.
Sent by Ari_,Jul 23, 2018
Ari_ I don’t understand why he did something like this and offered such high t$ prizes. It’s gonna take him weeks to give out all the t$ he promised because there’s a limit of 50t$ per day and it doesn’t always work everyday. I don’t think johneh ever even finished passing out his prizes before he lost games coordinator and he never gave prizes that high. Like do a smaller game to start off and see how it goes don’t go right into these huge prizes.
Sent by JustMe,Jul 23, 2018
NexusCain... what he said is 100%
Sent by brosky17,Jul 23, 2018
#justicefortito
Sent by ashszoke,Jul 23, 2018
admin sounds like trash to me
Sent by Babeeeidah,Jul 23, 2018
That’s bullshit
Sent by ThebestlerHoH,Jul 23, 2018
There is a time limit, it's clearly the 0$ prize and  no ban through the entire stars game how can u still make up your mind on day 8 of the game
Sent by _Adidas_,Jul 23, 2018
_adidas_ LOL he got banned immediately after he was evicted
Sent by JustMe,Jul 23, 2018
And _adidas_ they gave him a ban with no t$ so either way he got screwed outta the actual prize
Sent by JustMe,Jul 23, 2018
Honestly even if there was a time limit and Tito didn't respond, admin should've have just given him the 0T$ with no ban because he still got 16th
Sent by Paige54,Jul 23, 2018
Exactly paige54
Sent by JustMe,Jul 23, 2018
justme could also mean he will receive the prize after the game/ban
Sent by _Adidas_,Jul 23, 2018
But ig a little footnote could have been made when the prize would have been given to not have this confusion next time
Sent by _Adidas_,Jul 23, 2018
_adidas_ admin already said he’s not getting the prize
Sent by JustMe,Jul 23, 2018
admin ok that changes everything lmao where did they sai it
Sent by _Adidas_,Jul 23, 2018
_adidas_ in their blog about twists
Sent by JustMe,Jul 23, 2018
And also on their askme _adidas_
Sent by JustMe,Jul 23, 2018
Become a mod again, pls.
Sent by Jenii_Valenta,Jul 23, 2018
#JusticeForTito
Sent by SpiderBoom,Jul 23, 2018
#JusticeForTito
Sent by BengalBoy,Jul 23, 2018
#justicefortito
Sent by k4r4k,Jul 23, 2018
#justicefortito
Sent by Paige54,Jul 23, 2018

Leave a comment