Big Brother and online Hunger games.
Arris

Arris's blogBlog

  1. this isn't a charity, is it?
  2. Pyn I'll rank u
  3. Going by statistics
  4. Uni is going to be the reason
  5. I'm officially ready
  6. are lana del rey and lorde
  7. Would you date
  8. So how many T$
  9. Pete Davidson looks like a foot
  10. Lmao I won't be
  11. Unpopular opinion
  12. I feel like in today's age and era
  13. y do i constantly
  14. What songs were released in 2009???
  15. I feel like
  16. I haven't smoked a cigarette
  17. Guess who I've met tonight
  18. Guess that one thing
  19. pyn and I will
  20. What was the website
  21. Thought on guys wearing
  22. I love talking to
  23. Grammarly is the best thing
  24. Why do some people always complain ?
  25. It's funny how terrified I was
  26. He's a real homie
  27. Would you rather be
  28. I still dnt knw who to gift
  29. GIFT GIVEAWAY stupid bitches.
  30. Gift Giveaway
  31. feelin horny
  32. Does anyone else get horny
  33. You knw what
  34. Hey :)
  35. I feel like there should be
  36. Whatever happened to
  37. Add me snap
  38. Sex and gender are two separate things
  39. I can't at Stars cast being this
  40. How do we stop terrorism?

PYN for a ranking

7thJan 10, 2019 by Arris
since everyone is doing it lmao

VIP:
#woeisme - I kinda rlly wanted to put you in enemies tbh.
#Darbe
Nightcore
oreo270
koolness234
m7md26
masqui

Good Friends:
#BengalBoy
#WannaBeeFriends
eliortiz1234
Vlad21
semajdude
J2999

Friends:
#iYBF
#Latisha0987
#lexeyjane
#Maxi1234
Sam_Hamwich
Cheeseman2468
Delete2544
Damo1990
skyler1822
iiVoloxity

Acquaintances:
#Dash
TaurusMoon - But I sense some potential here to go further!
M_Davis1998 - You're sweet tho, but we just never talk.
JonMcGillis
EmzThorne
Streamxx
jacksonjoseph99 - I mean you're fine and stuff (you were a really good allie in survivor over the summer) and I like some of your blogs but we literally never talk soo
immaxyman
Amnesia_
Burgerman2929292

Neutral (idk you or just dont know my feelings about you):
#Runaway
#mbarnish1
pinkiepie512
FighterMan - I think you really dislike me. Everytime I think we're getting closer, you backstab me.
rowjone

Enemies:
Ghettoyah - I don't really know you but you were pretty rude in frookies. Like idc if you nom me, that's just a game you knw but constant negging was just annoying. Then you posted quite rude comment in one of my blogs too , soo...

Comments

Max Ora
Sent by Maxi1234,Jan 10, 2019
me
Sent by iYBF,Jan 10, 2019
bnglby
Sent by BengalBoy,Jan 10, 2019
hola
Sent by Runaway,Jan 10, 2019
me omg!!
Sent by Ghettoyah,Jan 10, 2019
dsh
Sent by Dash,Jan 10, 2019
me
Sent by Latisha0987,Jan 10, 2019
Me I updated
Sent by TaurusMoon,Jan 10, 2019
Acquaintances:
Maxi1234

well then
Sent by Maxi1234,Jan 10, 2019
LEX.
Sent by lexeyjane,Jan 10, 2019
barn
Sent by mbarnish1,Jan 10, 2019
S_H
Sent by Sam_Hamwich,Jan 10, 2019
VIP HERE I COME
Sent by woeisme,Jan 10, 2019
md
Sent by M_Davis1998,Jan 10, 2019
Cheese
Sent by Cheeseman2468,Jan 10, 2019
darbe
Sent by Darbe,Jan 10, 2019
heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Sent by Nightcore,Jan 10, 2019
Me!!!
Sent by pinkiepie512,Jan 10, 2019
idc
Sent by WannaBeeFriends,Jan 10, 2019
idk
Sent by JonMcGillis,Jan 10, 2019
ok
Sent by oreo270,Jan 11, 2019
Del
Sent by Delete2544,Jan 11, 2019
Sent by EmzThorne,Jan 11, 2019
kool
Sent by koolness234,Jan 11, 2019
ME
Sent by FighterMan,Jan 11, 2019
Me
Sent by Streamxx,Jan 11, 2019
jackson
Sent by jacksonjoseph99,Jan 11, 2019
me
Sent by immaxyman,Jan 11, 2019
Oh wow I was not expecting THAT
Sent by FighterMan,Jan 11, 2019
ok
Sent by EliOrtiz1234,Jan 11, 2019
k
Sent by m7md26,Jan 11, 2019
Ok
Sent by masqui,Jan 11, 2019
suprise me
Sent by rowjone,Jan 11, 2019
Ok
Sent by Vlad21,Jan 11, 2019
Ok
Sent by Amnesia_,Jan 11, 2019
hey :D
Sent by damo1990,Jan 11, 2019
sure
Sent by skyler1822,Jan 11, 2019
馃崝
Sent by Burgerman2929292,Jan 11, 2019
ok
Sent by semajdude,Jan 11, 2019
Matthew arris you better rank me ho
Sent by iiVoloxity,Jan 11, 2019
J2
Sent by J2999,Jan 11, 2019
Nick
Sent by BluJay112,Jan 11, 2019
meee
Sent by Birks4444,Jan 11, 2019
Can I be an enemy pls?
Sent by Catch_a_falling_star,Jan 11, 2019
Ggggg
Sent by Roshy,Jan 11, 2019
ok
Sent by KatarinaDuCouteau,Jan 11, 2019

Leave a comment