This site uses cookies. If you continue to browse the site, we shall assume that you accept the use of cookies.
Big Brother and Survivor online game.
woeisme

Hello, my name is rowjone 6 min ago nah I would be involved in a car crash if it meant I got a key

Thank you woeisme Sent by Thirteen,Jan 5, 2021

Automatic filter if you ever say this to me:

Kindred7 30 min ago
Yo ma bruthas

My Games 495 games played

20th
Day 1
#212821
16 May, 21
3rd
Finished
#212694
9 May, 21
4th
Finished
#212643
6 May, 21
6th
Finished
#212522
30 Apr, 21
11th
Finished
#212516
29 Apr, 21
7th
Finished
#212393
23 Apr, 21
6th
Finished
#212292
17 Apr, 21

My Blog Check my blog!

  1. Seriously? FUCK YOU ALGO
  2. Top 5 Favorite Reality Shows
  3. If
  4. Words of Encouragement
  5. What was your weirdest tengaged experience?
  6. Whats the name of that user on here
  7. Do17th
  8. If
  9. Quick question for math lovers
  10. Anyone Else2nd
  11. What would be 3rd
  12. The Best Method 3rd
  13. Ever Wonder Why6th
  14. Dolly Parton Challenge
  15. The Greatest Tengaged Villain 1st
  16. I Wish 17th
  17. It Feels Weird 14th
  18. How'd You All19th
  19. I've3rd
  20. Anyone Else Like This?7th

Last mentions of woeisme

  1. Blahblahblahblah said: ..How many racist have I fought? @woeisme This one is just a dumb troll trying to shock ..
  2. christossss said: ..Wtf is this an affinity reunion in my comment section ? @jasonxtreme @boots22 @woeisme..
  3. cheritaisdelicious said: ..@woeisme listen to the song, he is my favorite..
  4. cheritaisdelicious said: ..@woeisme it's frookies statistics! @lemonface ty..
  5. unkown said: ..Kindred 7 friends tier list ..
  6. PrincessTeePee said: ..‘Feisty one you are!’ ?? @woeisme..
  7. RedFabFoxy said: ..@cwmoon no u don't, u are a king x @Fetish oh tea, THAT is when I'll be evicting them for sure. @woeisme oh no, I do enj..
  8. Kiara_xoxo said: ..“I ate it” @woeisme ??!!! Is that right???! I need a gold star ?? ..
  9. Blahblahblahblah said: ..I already done ate it @woeisme..
  10. Blahblahblahblah said: ..Waiting on you to get me pregnant @woeisme ..
  11. Lynn12 said: ..LMAO, gotta love the diversity ?? even after I wrote it, I contemplated if the f word was too strong, but it was already d..
  12. benp428 said: ..@woeisme I’ve been to busy bumping the tee grizzley album I’ll put it on right now..
  13. Lynn12 said: ..LOL yup ? @woeisme ..
  14. Lynn12 said: ..Those are some good ones!! I went with Thor ragnarok but I definitely wanna watch civil war again soon too @woeisme ..
  15. cantevendougie said: ..Lol how did know that was my fav christmas movie @woeisme ..
  16. stanleyhouseseven said: ..Aww thanks for the advice @woeisme. It actually helped sort shit out :)..

Latest Actions

  1. woeisme added a comment on post "Just watched the 1982" 53 min
  2. woeisme added a comment on post "Depression Will Kill Me" 54 min
  3. woeisme's bet on lexeyjane won 41.6T$ in game #212731 1 hour
  4. woeisme's bet on KrisStory won 64.0T$ in game #212730 2 hours
  5. woeisme added a comment on post "I wanna write and direct" 3 hours
  6. woeisme added a comment on post "GUTEN TAG TENGAGED!" 3 hours
  7. woeisme added a comment on post "Not going to fight with a racist " 10 hours
  8. woeisme's bet on tbrown_47 won 64.0T$ in game #212712 12 hours
  9. woeisme enrolled in game #212821 16 hours
  10. woeisme added a comment on post "oh oh baby it's time to leave" 17 hours
  11. woeisme added a comment on post "LOL " 17 hours
  12. woeisme added a comment on post "Kindred 7 friends tier list " 17 hours
  13. woeisme added a comment on post "Turning up to the blog pages like..." 17 hours
  14. woeisme added a comment on post "My best friend called me problematic" 17 hours
  15. woeisme added a comment on post "Pya turns 21!" 17 hours