Big Brother and online Hunger games.
supergoten

supergoten's blogBlog

  1. I'm still alive lol
  2. No one hurts my corey and gets away with it :(
  3. Thanks everyone
  4. I really need to check in here more
  5. OMG
  6. So now
  7. stfu Shelli
  8. In response to
  9. The reason why I still <3 Australia
  10. Corey don't leave
  11. Hi everyone
  12. Ok i'm logging out now
  13. NO WILL WTF
  14. SMH
  15. If I was to join Stars
  16. does anyone play regular crookies anymore?
  17. Stars Support
  18. Does anyone play ORGs
  19. Yes I suicided
  20. How can an xp circle result in less health than..
  21. I finally joined Hunger :D
  22. I didn't even get to save Corey in Stars
  23. Does anyone know who
  24. Sorry but "Pandora's Box" is bullshit.
  25. My computer might be fixed
  26. My computer is being weird
  27. Betters rejoice
  28. Nytrell's charity is still safe :)
  29. OMG
  30. Why do so many of you like Brittany so much?
  31. My kitty passed away :(
  32. Please vote :)
  33. Please Help Out my friend :)
  34. So I just watched Corey's vlog
  35. Coreyants gets my stars support
  36. I don't get why
  37. OMG, That was quick
  38. Should I?
  39. LMFAO
  40. @Zakisaboss,

No one hurts my corey and gets away with it :(

May 22, 2016 by supergoten
OK so i haven't been on here much lately but i come on to see that coreyants is leaving tengaged because of a bunch of crap that just seems really freaking ungrateful and hurtful :(

It really sucks that Corey felt the need to leave because of all of this, with Alaskan going around spreading a bunch of rumors and lies that aren't even true. Corey went out of the way to see you and do all these nice things for you spending all this money and you know not everyone just has the money to go blow on things like that. It sounds like you've very unaware of the world and you look down on people that don't have as much money as you. It sounds like your mom was very judgemental talking about him like that too after he was nice to her as well :( Corey even bought weed for you?? LOL Does your mother know about that part, i doubt it.....

ugh it just bothers me that corey actually had feelings for someone that treated him like such shit... don't people realize these are real people that you're messing with :(

alaskanfiredragon

Comments

he will be back in 2 days not a big deal
Sent by Petro,May 22, 2016
:[
Sent by Thumper91,May 22, 2016
:(
Sent by BlueLagoon506,May 22, 2016
Queen Supergoten King Coreyants
Sent by JesseM,May 22, 2016
Alaskan going around spreading a bunch of rumors and lies that aren't even true- I didnt spread any false rumours. please tell me something false i said
Corey went out of the way to see you - I told him before I really did not care if he saw me or not
you spending all this money and you know not everyone just has the money to go blow on things like that.- We spent the same amount of money. If he doesnt have money to enjoy the places hes traveling to then he shouldnt travel. Im sorry i took him to my favorite places in california so he could have a good time but all he did was bitch about money.

you look down on people that don't have as much money as you.- I look down on corey he is an extremely negative and annoying person
corey actually had feelings for someone that treated him like such shit- I tell corey to shave b4 seeing me that shit is groos he doesnt shave. I take him to my favorite local places all he does is bitch the whole time and argues with me along with going on his phone the entire time. He doesnt have an feelings the only feeling the loser has is feelings of horniness 24/7
Sent by AlaskanFiredragon,May 22, 2016
Wow I've known you a long time, and always respected you in every ORG i've played with you over the years...but it's kind of sad you blogged this for him. He's an overgrown ogre, who is a completely rude and shitty person to tons of people, including his so called friends. He gets his just desserts, and should be able to fight his own battles...since he provokes them all the time.
Sent by KarmaSutra,May 22, 2016
karmasutra funny how you call me an ogre when you're 300 pounds yourself
Sent by coreyants,May 22, 2016
Considering I've undergone some serious health issues the past year, hence my absence from Tengaged, and the fact I haven't blogged a pic, vlogged, or given anyone on this website my Facebook in over 2 years, tells me just how ignorant your comeback is coreyants
Sent by KarmaSutra,May 22, 2016
karmasutra for someone who is obese it's sad when you have to come to personal attacks. If you want to attack my personality go for it, but I've never attacked your looks if you didn't attack mine first. You can't be calling the kettle black. And if I recall you vlogged during your last stars so
Sent by coreyants,May 22, 2016

Leave a comment