Big Brother and online Hunger games.
Timster

Timster's blogBlog

  1. Throwback to when Beyoncé released
  2. My body is READY for my drivers license photo
  3. I wore a shirt with a cheetah print design on it
  4. Lmao Beyoncé sings "Listen" in Espanol
  5. Does anyone else respond with gifs
  6. I'm STRESSED OUT
  7. If I have a shit about streaming numbers
  8. Tell me why I randomly came across
  9. Why did CBS move finales to Wednesday?
  10. Does dead bodies make anyone else nauseous?
  11. I didn't watch bbcan6
  12. Don't you HATE it when you
  13. I'm at Sonic right now
  14. Ever since Liza and David broke up
  15. The Challenge brings out a new side to people
  16. WHO DID IT BETTER?
  17. This coin twist is the best
  18. How is x factor uk so far?
  19. I'm officially watching bbuk
  20. How are the BBUK contestants this season?
  21. I saw that big brother top blog
  22. I just looked up the rapper Lil Pump
  23. WHEN YOU ORDER ON DOORDASH
  24. Chart topping pop sensation
  25. For the first time in history
  26. DO PEOPLE REALLY WATCH TENNIS?
  27. Does anyone else have a bad habit
  28. There's this guy at my job
  29. Nicki vs Cardi is so weird
  30. I miss wh*te people
  31. Growing up Survivor by Destiny's Child
  32. The public really needs to work together
  33. I love how Beyonce gets DRAGGED
  34. I know I am/was T-Famous
  35. LMFAO people are so dumb
  36. Daily reminder that Kam/Kayleigh
  37. For Beyoncés birthday y'all better
  38. REMEMBER WHEN I BLOGGED THIS?
  39. 4th PLACE IN ROBLOX THE CHALLENGE: FINAL RECKONING
  40. I've been eating fast food a lot this past month

GINA RIO THE STAR OF BBUK IS BACK

Jun 18, 2018 by Timster
imageTO VLOGGING. LMAOOOOOOOO THIS GIRL IS SO UNINTENTIONALLY HILARIOUS. Starting at the VERY beginning of the video you see a family of 4 sitting down eating and Gina's extra ass walks past them and they all turn their heads & stare her up and down. A couple scenes later she's half naked and pulls her bra as close to her nipples as possible. She claims to not have eaten meat in 3 years but was quick to try Turkey Bacon, loved it and proceeded to eat Turkey Bacon every single day at this restaurant during her stay LMAO. She also ate it WITH A FORK AND KNIFE.. I love these vlogs, she's just a mess.



#BBUK
snowflake3 suitman13

Comments

Timster omg I was just checking her blog the other day for updates, yas she needs to get back on BB as her post BB show got cancelled lmao
Sent by Anas,Jun 19, 2018
Also the food they are eating looks so cheap and unappetising... surprised she wants the world to see lmao
Sent by Anas,Jun 19, 2018
YES SHES BACK!!! I MISS THE OVER THE TOP RIDICULOUS INTROS WITH THE MUSIC LMAOOOO

I also love her reactions. They're genuine but sound so fake. "Ohhh, nice...."
Sent by snowflake3,Jun 19, 2018

Leave a comment