Big Brother and Survivor online game.
Brookie0126

Hello, my name is Brookie

馃挒 Mommy to Grayson 馃挒

Joined on February 4th, 2013

Hello to anyone viewing my profile, xo

https://media.giphy.com/media/WPJjN7i0MjRQI/giphy.gif


My Games 113 games played

Enter
Day 1
#180278
21 Jan, 18
9th
Finished
#179707
6 Jan, 18
5th
F
Finished
#177819
11 Nov, 17
4th
Finished
#177743
9 Nov, 17
7th
Finished
#177437
31 Oct, 17
4th
Finished
#133923
26 Apr, 15
13th
Finished
#133338
12 Apr, 15

My Blog Check my blog!

  1. Pyn if you wanna play my BBUS group gamevote
  2. Dear Randomize,vote
  3. Woke up to slobbery kissesvote
  4. Girls night with my mama and sistervote
  5. Bored, so pyn4th
  6. After a year of legal bullshit1st
  7. =======3rd
  8. =======1st
  9. Little boy Gray,4th
  10. =======14th
  11. Officially having a baby boy!3rd
  12. =======10th
  13. =======4th
  14. =======19th
  15. =======11th
  16. =======5th
  17. =======6th
  18. =======1st
  19. =======12th
  20. =======1st

Last mentions of Brookie0126

  1. FallonCarrington said: ..PYN for a tbh..
  2. Petro said: ..PYN for an opinion..
  3. Tyler93 said: ..Aha facts. Thanks @brookie0126..
  4. iYBF said: ..done! :) @12375i @Brookie0126 @iTy990..
  5. Question said: ..PYN for an Opinion!..
  6. BengalBoy said: ..@brookie0126 that's what i'm talkin bout! (highfive)..
  7. BengalBoy said: ..@brookie0126 you're gonna need a lot of alcohol to get through this..
  8. Tyler93 said: ..I got a trim, thanks all for the advice :) @question @brookie0126 @mjfjune @music..
  9. damo1990 said: ..@Brookie0126 unfortunately those days seem long gone :(..
  10. holllyy1230 said: ..@brookie0126 SAME. I don't think she'd play anything like her dreadful brother..
  11. holllyy1230 said: ..@brookie0126 It saddens me that celebs who would be worth watching are unlikely to take time away from their busy schedules to b..
  12. holllyy1230 said: ..@brookie0126 ? I think I saw on some site that Blac Chyna might be on it and I'll be sooo mad if she is..
  13. holllyy1230 said: ..@brookie0126 I feel like they'll be reality stars that no one really cares about, but I'll probably watch it regardless LOL..

Latest Actions

  1. Brookie0126 added a comment on post "Guess who i am" 34 min
  2. Brookie0126 added a comment on post "PYN for a tbh" 1 hour
  3. Brookie0126 added a comment on post "PYN for an opinion" 1 hour
  4. Brookie0126 added a comment on post "Does anyone have the "cigar" mouth png?" 1 hour
  5. Brookie0126 added a comment on post "Does anyone have the blunt mouth" 1 hour
  6. Brookie0126 added a comment on post "Pyn if you wanna play my BBUS group game" 1 hour
  7. Brookie0126 blogged "Pyn if you wanna play my BBUS group game" 2 hours
  8. Brookie0126 added a comment on post "Who wants to add for add? :)" 2 hours
  9. Brookie0126 blogged "Dear Randomize," 2 hours
  10. Brookie0126 added a comment on post "Fill my Castings?" 2 hours
  11. Brookie0126 enrolled in game #180278 2 hours
  12. Brookie0126 added a comment on post "IT IS 2018" 2 hours
  13. Brookie0126 added a comment on post "SHAKE IT OUT" 2 hours
  14. Brookie0126 added a comment on post "PYN if you鈥檙e a Stars winner" 2 hours
  15. Brookie0126 added a comment on post "Fake ass bitches" 2 hours

Donations

Total donations: 113 (11.3T$)
0 people have donated today (0.0% used)

My GroupsSee Groups Activity

My Bets

22 to BeastBoyin #180155now playing
22 to SeaKingin #180134now playing
22 to DrG2in #180129now playing
22 to KatherinePiercein #180113won: 0.0
22 to finn3155in #180105now playing
22 to iamremedyin #179891won: 44.0
22 to Robbyjakin #179844won: 44.0
22 to juuustjoeyin #179840won: 44.0