Big Brother Casting Game #193565

   11
GAME
FINISHED
Help
MarieEve

MarieEve

40 min
6th
spikedcurley

spikedcurley

10 hours
12th
peace123

peace123

30 min
7th
sportsgeek12

sportsgeek12

0 min
3rd
mercedes415

mercedes415

6 min
9th
JuliaLyn96

JuliaLyn96

13 days
17th
Blitszims

Blitszims

0 min
5th
Survivor_fanpage123

Survivor_fanpage123

1 hour
4th
Bigigbrother

Bigigbrother

7 hours
11th
Iceey

Iceey

26 min
1st
ANIITARUBIIYA

ANIITARUBIIYA

14 days
20th
Sk8erGal

Sk8erGal

8 hours
19th
PIM1234

PIM1234

3 days
10th
Tonya27

Tonya27

14 hours
14th
BlueBabyG

BlueBabyG

5 hours
8th
Dracarys

Dracarys

1 hour
2nd
Snowball

Snowball

5 hours
18th
monaguilla

monaguilla

2 days
16th
MartoGH12_

MartoGH12_

2 days
15th
holsapplej22

holsapplej22

15 days
13th
+0 points
Dracarys 10 days 8 hours ago
yeah lmao. y'all suck haha. so iceey gets first
+0 points
Iceey 10 days 8 hours ago
I have 3800 haha
+0 points
Dracarys 10 days 8 hours ago
its funny when I can +2 iceeys comment and he gets a +3 but im stuck at +0 lmaoo
+0 points
Dracarys 10 days 8 hours ago
and my checks are 1353 lmao. You, Marie and Blitszims really deprived me of checks D=
+0 points
Dracarys 10 days 8 hours ago
not blitszims I just noticed ur really good @ castings from ur past history! like iceey I was trying to be strategic lol nothing person against u Fiona xx
+1 points
Blitszims 10 days 8 hours ago
Ryan ftw!
+1 points
Iceey 10 days 8 hours ago
What are your checks, Drac
+1 points
Iceey 10 days 8 hours ago
I plussed everyone back to a certain point lol but once I wasn鈥檛 getting keys I tried to be strategic about it 馃槀
+1 points
Blitszims 10 days 8 hours ago
Oh u must hate me on ur main acc then :(
+0 points
Dracarys 10 days 8 hours ago
np sis xx. ngl I gave u my 3 every time haha
+1 points
Blitszims 10 days 8 hours ago
Ty for dragging me here ppl!
+0 points
Dracarys 10 days 8 hours ago
I think its gonna be me 2nd and iceey 1st since Icey had tons of people plussing him and never plussed anyone back =[
+2 points
sportsgeek12 10 days 8 hours ago
At least let me get 4th
+2 points
Iceey 10 days 8 hours ago
I highly doubt you鈥檙e winning
+2 points
Iceey 10 days 8 hours ago
I know for a fact you don鈥檛 have more checks than me and I鈥檝e beat you in every comp lol

1st place!!

Iceey

Latest Images on this game

big brother houseguest MarieEve