Big Brother and online Hunger games.
Kob3Sm1th

Kob3Sm1th's blogBlog

  1. Ranking the Cast of Survivor Africa
  2. The Voice Season 16
  3. The Voice Season 16 Cross Battles Night 2
  4. The Voice Season 16 Cross Battles Night 1
  5. The Voice Season 16 Battles Night 4
  6. The Voice Season 16 Battles Night 3
  7. The Voice Season 16 Battles Night 2
  8. The Voice Season 16 Battles Night 1
  9. The Voice Season 16 Auditions Night 6
  10. The Voice Season 16 Auditions Night 5
  11. Quick life update
  12. The Voice Season 16 Auditions Night 4
  13. The Voice Season 16 Auditions Night 3
  14. The Voice Season 16 Auditions Night 2
  15. The Voice Season 16 Auditions Night 1
  16. I've been through breakups before
  17. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Finale Results..
  18. Hey guys
  19. Today has been hard
  20. MAKE SURE YOU VOTE FOR THE WINNER OF THE VOICE..
  21. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Finale..
  22. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Semifinals..
  23. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Semifinals
  24. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Top 10 Results..
  25. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Top 10..
  26. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Top 11 Results..
  27. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Top 11..
  28. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Top 12 Results..
  29. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Top 12..
  30. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Recap After..
  31. Did y'all see that domestic violence dance on..
  32. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Live Playoffs
  33. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Recap After..
  34. Do any old-timers
  35. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Steals Night 2
  36. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Knockouts..
  37. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Knockouts..
  38. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Knockouts..
  39. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Recap After..
  40. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Steals

Sports fans...Who are your teams/secondary teams?

Dec 11, 2018 by Kob3Sm1th
MLB:
---------
Primary: Cubs
Secondary: Red Sox

NBA:
---------
Primary: Bulls
Secondary: Rockets

NFL:
--------
Primary: Bears
Secondary: 49ers

NHL:
---------
Primary: Blackhawks
Secondary: Sharks

I'm not knowledgable enough to have an opinion on any other sports lol

Comments

Reds
Celtics
Bengals/Vikings
Sent by underwzc,Dec 11, 2018
You must live in Illinois as well. I'm a Sox fan though but the Cubs are cool too.
Sent by joshprost99,Dec 11, 2018
MLB:
Primary: Yankees
Secondary: Braves

NFL:
Primary: FALCONS
Secondary: I guess it depends on the situation, but it's normally one of the Ravens, Redskins, or anyone who beats the Patriots or Saints
Sent by Icarus_Mark,Dec 11, 2018
MLB
Primary: Giants
Secondary: Rays
NFL
Primary: 49ers
Secondary: Jaguars
NHL
Primary: Sharks
Secondary: Wild
NBA
Primary: Grizzlies
Secondary: Wizards
Sent by Memphis_Grizzlies,Dec 11, 2018
MLB
Primary: Astros baby
Secondary: Cardinals I guess just by virtue of living in STL atm lol...

NBA
Primary: Spurs
Secondary: Rockets

don't rly care enough about other sports lol
Sent by BOBROCKS333,Dec 11, 2018
Underwzc Celtics are an honorable mention of mine. Also, Joey Votto is one of my favorite players, and if I had to root for another NLC team, it'd be the Reds lol.

Joshprost99 yep born and raised lol. I don't hate the White Sox tbh, but I love watching their crosstown classics each year! It's a fun rivalry.

Icarus_Mark Yankees and Braves lolol you must've had a fun 90's/2000's if you were old enough to remember those years (sorry idk how old u are lmao). Also, Falcons are an honorable mention for me for the NFL.
Sent by Kob3Sm1th,Dec 11, 2018
MLB:
---------
Primary: Cubs
Secondary: Dodgers

NBA:
---------
Primary: Warriors
Secondary: Bulls

NFL:
--------
Primary: Dolphins
Secondary: Bears

NHL:
---------
Primary: Blackhawks
Secondary: Penguin

NCAAF:
---------
Primary: UCF
Secondary: Northwestern

NCAAB:
---------
Primary: Xavier
Secondary: VCU
Sent by NicoleF,Dec 11, 2018
Memphis_Grizzlies beating the Giants in the NLDS in 2016 was one of the most exciting moments of my life LMAO. Also, go niners and sharks. Not a fan of the wizards necessarily, but I love John Wall.

BOBROCKS333 I LOVE Altuve, Correa, and Verlander. I'll just ignore STL being your secondary...lololol. BUT THE BARS SURROUNDING BUSCH STADIUM FUCKING SLAP lol. Also, go Rockets ^_^
Sent by Kob3Sm1th,Dec 11, 2018
NicoleF are you from Chicago? Or just a fan of Chicago sports? I forgot to add NCAAF/NCAAB but my choices for those would've been Gamecocks for NCAAF and MSU NCAAB
Sent by Kob3Sm1th,Dec 11, 2018
Fuck xavier nicolef got spanked in the shootout last Saturday 馃ぃ馃槀
Sent by underwzc,Dec 11, 2018
Kob3Sm1th - Yeah I鈥檓 from 30 minutes outside Chicago

underwzc - At least they were a #1 seed last year. Can you say that about your team? Hmm?!
Sent by NicoleF,Dec 12, 2018
Kob3Sm1th The Crosstown Classic games are very fun to watch every year
Sent by joshprost99,Dec 12, 2018

Leave a comment