Big Brother and Survivor online game.
jakehou97

Hello, my name is Tengaged's Official Meteorologist

God, Texas, Sports, Weather.

https://thumbs.gfycat.com/ObeseAbsoluteAegeancat-small.gif
https://media.giphy.com/media/tnDTXYc6iEYF2/giphy.gif
https://media.giphy.com/media/CpCabm3Fek6VW/giphy.gif
https://media.giphy.com/media/4N1H47HTvC8RrezsJR/giphy.gif
https://media.giphy.com/media/3ohhwuigbBMx19qmQM/giphy.gif
https://media.giphy.com/media/l0IybPutGgd9sBVGU/giphy.gif
https://media.giphy.com/media/l0IsIKOYyA4xvcNEs/giphy.gif

***don't judge me if you don't know me personally, i always troll and exaggerate and screw around and i'm not actually serious about my thoughts and opinions, especially the controversial ones LOL***

I'm always open to making new friends, especially if we have something(s) in common so if you wanna get to know me more or just wanna talk, message me on tengaged or skype :)
----------------------------------------------------------------------------
skype: jakehou97
----------------------------------------------------------------------------
✯✯✯265th TV Star✯✯✯
Peak Rank - 225
----------------------------------------------------------------------------
★STARS★ And Special Games
Stars 301: 11th
Peeta32 45.4%  jakehou97 54.6% (11th)

Stars 320: 14th
jakehou97 54.7% Nick33 45.3% (14th)

Stars 464: 6th
jakehou97 40.1% Dane_Williams 59.9% (15th)
Bearcat 39.6% jakehou97 60.4% (6th)

Stars 501: 12th
TheAce 57.0% jakehou97 43.0% (14th)
Survivor8 39.7% jakehou97 60.3% (12th)

Stars 602: 10th
jakehou97 55.2% DaveLooney 44.8% (10th)

Stars 609: 12th
hujain 74.5% jakehou97 25.5% (15th)
jakehou97 50.4% brosky17 49.6% (12th)

First Sole Survivor of modern TG Era
http://www.tengaged.com/game/130505 http://www.tengaged.com/game/130767
Place: 3rd
---------------------------------------------------------------------------
My Spam Policy:
I plus spam, only if you plus and/or comment on my blog. I usually don't reply saying i plussed. In return please plus my stuff.
----------------------------------------------------------------------------
Colors:
WHITE: June 21, 2011                            YELLOW: December 2011
ORANGE: July 10, 2012                           LIGHT GREEN:August 19, 2012
DARK GREEN: September 20, 2012         BLUE:October 5, 2012
PURPLE: October 28, 2012                     RED: November 10, 2012
BROWN: December 9, 2012                    BLACK: December 28, 2012
SILVER:February 5, 2013                        GOLD: May 11, 2013
SKY: June 22, 2013                                 BLOOD:August 13, 2013
                          TV STAR: October 1st, 2013
----------------------------------------------------------------------------
Firsts:
June 21, 2011-Fastings (4th), Fastings Win, Castings (7th)
December 30, 2011-Frookies (11th)
July 7, 2012-Rookies (10th place)
July 8, 2012-Frookies Win
July 12, 2012-Survivor (20th lol)
July 14, 2012-Duel (10th)
September 3, 2012-Gift
November 3, 2012-Top Blog
November 4, 2012-Frat Prez (Texans)
November 4, 2012-Casting Win
December 7, 2012-Survivor Merge
March 6, 2013-Trending: http://goo.gl/xqHkll
April 2, 2013-Ranked during #BioDorkTakeover (450th)
April 11,2013-THG [#33] (16th)
June 9, 2013-Real Ranked (559th)
August 8, 2014-Stars Game (11th)
October 2, 2017-Stars Poll Survived
----------------------------------------------------------------------------
barely updated lmao
Gifts, Gifted & Top Blogs: http://bit.ly/17yD6Wl
Group Game Placements: http://bit.ly/15hBoTF
All of my Game Placements + HG Kills http://bit.ly/29vjczU
Things said about me + Signs http://mcaf.ee/8hzwa
----------------------------------------------------------------------------
Ban History:
2/3 - 2/4-13, 1 day ban, excessive spam in game #82578
4/2/13- Biodork's ban
7/3/13 - 7/5/13: 1 day ban for multies, extended to 2 days when i logged on #KimJongUn and #Glory
11/30/13 - 12/3/13: 3 day ban, logged onto #Gaiaphage's account to change avatar
3/09/14-3/23/14: 14 day ban; Made a multi #TengagedModerator (and also impersonated mods on it)

--------------------------------------------------------------------------
Thanks Yall
https://media.giphy.com/media/90yaa5SFbjpvy/giphy.gif

My Games 595 games played

13th
Finished
#207838
18 Aug, 20
7th
Finished
#207799
15 Aug, 20
6th
Finished
#207681
11 Aug, 20
18th
Finished
#207657
9 Aug, 20
7th
Finished
#207582
5 Aug, 20
9th
Finished
#207576
5 Aug, 20
1st
Finished
#207559
4 Aug, 20

My Blog Check my blog!

  1. Howdy vote
  2. Pls give me your opinion
  3. Question about wedding parties
  4. What the fuck is up
  5. Hi yall
  6. Idk who i hate more
  7. All I am
  8. Is twitter down for yall too?
  9. HAHA BYEEEE
  10. Hi
  11. Bill O'Brien was fired today
  12. inb4 Biden got the virus
  13. FUCK TYLER
  14. Gig em Aggies
  15. Why did i think grad school was a good idea
  16. i have my first grad school exam tomorrow
  17. Fuck Lebron James
  18. Christmas is canceled
  19. ROCKETS WIN!!!
  20. I get paid today

Latest Actions

  1. jakehou97 blogged "Howdy " 18 hours
  2. jakehou97 added a comment on post "Ur all so boring " 18 hours
  3. jakehou97 blogged "Pls give me your opinion " 1 day
  4. jakehou97 blogged "Question about wedding parties" 2 days
  5. jakehou97 added a comment on post "TENGAGED POLL [18+]" 4 days
  6. jakehou97 added a comment on post "Tag a Jake" 5 days
  7. jakehou97 added a comment on post "PYN " 5 days
  8. jakehou97's bet on Lauttyy won 60.0T$ in game #209713 7 days
  9. jakehou97 added a comment on post "Who wants to talk?" 12 days
  10. jakehou97 bet on Lauttyy 30T$ in game #209713 12 days
  11. jakehou97 added a comment on post "PYN" 12 days
  12. jakehou97 added a comment on post "What the fuck is up" 12 days
  13. jakehou97 blogged "What the fuck is up" 12 days
  14. jakehou97 added a comment on post "Do yall think" 12 days
  15. jakehou97 blogged "Hi yall" 13 days