This site uses cookies. If you continue to browse the site, we shall assume that you accept the use of cookies.
Finished

Big Brother Rookies Game #225967

andalarew_2231

andalarew_2231

67 days
10th
survivorworld33

survivorworld33

2 days
11th
trickdaddy6

trickdaddy6

34 min
8th
johnny5599

johnny5599

12 hours
2nd
Wade03

Wade03

20 hours
7th
abrogated

abrogated

1 day
4th
ZacPed

ZacPed

1 hour
3rd
Kiki4ever

Kiki4ever

15 min
13th
Smoothiez

Smoothiez

6 min
9th
Euchre

Euchre

0 min
1st
jojo_strawberree

jojo_strawberree

4 hours
6th
WrathOfKon

WrathOfKon

22 hours
5th
FlashWoods

FlashWoods

0 min
12th
84 days 19 hours ago
Euchre50 points Champion
johnny559920 points
+0 points
johnny5599 84 days 20 hours ago
yeah nah ppl take this way too serious. its crazy
+0 points
Euchre 84 days 20 hours ago
i do not think so, i have a couple that i am sure are mad at me, and i hate that bc i was just play the best for my game and was not trying to hurt friends
+0 points
johnny5599 84 days 20 hours ago
euchre ur def winning this lmao.
+0 points
Euchre 84 days 20 hours ago
3 HOH 2 POV

9th - sorry i was closer to the rest than you, and we did not have a deal. trick was target here but he got pov on him

8th - we did not talk this whole game i do not think, but you seem very nice. unfortunately a plan was made to take you out here and take over the game. hope we play soon

7th - this was our first game in a long time and i did not know quite where i stand with you. you made enemies when you use the pov on people's target and i just could not stick my neck ou to keep you safe. i am sorry :(

6th - i saved you as much as i could this game. i have been friend with wrath since i first came on this site, and after saving you 4 time prior i owed wrath a save at this point. am glad we worked out our problems though

5th - you are such an amazing friend. i have known you since we both first join here and could not ask for a better friend. good luck in stars budddy <3

4th - you are fabulous, fine, fresh, and fierce. thank you for being a bestie <3

3rd - twin! always a blast playing with you, honestly i feel you should be finals with me, because you and i slayed this game so damn hard between the two of us. hope we play soon

johnny - you say day 1 that i was your final 2 and here we are, i never would believe it! gl
+0 points
johnny5599 84 days 20 hours ago
2 hoh 1 pov

9: uhhhh i actually saved u and wanted you as my bestie here. sucks you got evicted to a tie vote....

8: you were obvi allies with jojo. i had to get rid of you. nothing personal. but i had to.

7: same with trick. plus, wrath was good to me. he was a vote for me.

6: nothing personal. but i did beat you again. i feel like you regret screwing me over. maybe if you send me a 250 word MLA essay explaining why you are sorry i will stop targeting you.

5th: my king. i am so sorry. abro was in my f3 with zac. i couldnt evict him there. you are really cool and i hope you do well in stars!!! please fucking work with cheri. i will tell her to work w u

4: omg king this is our first game playing together. was so fun. i loved how we barely talked but we always had each others back. KING

3: lmao i dont even know what to say. wtf with our hoh wins. ily and i cant wait to play again with you!!!! we will get finals next time.

euchre: kinda funny. we went from being nommed together twice to now in finals together. youre a cool guy, glad i met you.
+0 points
abrogated 84 days 20 hours ago
fabulous euchre bestie
+0 points
johnny5599 84 days 20 hours ago
wait for tributes
+0 points
johnny5599 84 days 20 hours ago
abro im gonna give him 3rd! you all were so fab
+1 points
johnny5599 84 days 20 hours ago
omg me winning zoo???? lmao thats crazy
+1 points
ZacPed 84 days 20 hours ago
give me 3rd pls
+1 points
Euchre 84 days 20 hours ago
i told u john
84 days 20 hours ago
WrathOfKon21 points OUT
+0 points
ZacPed 84 days 20 hours ago
gl
+1 points
johnny5599 84 days 20 hours ago
omg

1st place!!

Euchre

Latest Images on this game

big brother houseguest Wade03big brother houseguest trickdaddy6big brother houseguest trickdaddy6big brother houseguest Wade03big brother houseguest Wade03

Latest Rookies blogs #rookies

    Game Story

    1. Day1 HOH ZacPed has nominated Kiki4ever and jojo_strawberree
    2. Day1 Participants evicted Kiki4ever
    3. Day2 HOH johnny5599 has nominated FlashWoods and jojo_strawberree
    4. Day2 POV ZacPed didn't save anybody from the block
    5. Day2 Participants evicted FlashWoods
    6. Day3 HOH trickdaddy6 has nominated survivorworld33 and andalarew_2231
    7. Day3 POV ZacPed didn't save anybody from the block
    8. Day3 Participants evicted survivorworld33
    9. Day4 HOH ZacPed has nominated jojo_strawberree and andalarew_2231
    10. Day4 POV trickdaddy6 didn't save anybody from the block
    11. Day4 Participants evicted andalarew_2231
    12. Day5 HOH Euchre has nominated Smoothiez and trickdaddy6
    13. Day5 POV Wade03 has saved trickdaddy6 from the block
    14. Day5 HOH Euchre has selected final nominees jojo_strawberree and Smoothiez
    15. Day5 Participants evicted Smoothiez
    16. Day6 HOH ZacPed has nominated WrathOfKon and jojo_strawberree
    17. Day6 POV Wade03 has saved jojo_strawberree from the block
    18. Day6 HOH ZacPed has selected final nominees trickdaddy6 and WrathOfKon
    19. Day6 Participants evicted trickdaddy6
    20. Day7 HOH Euchre has nominated jojo_strawberree and Wade03
    21. Day7 POV jojo_strawberree has saved jojo_strawberree from the block
    22. Day7 HOH Euchre has selected final nominees WrathOfKon and Wade03
    23. Day7 Participants evicted Wade03
    24. Day8 HOH johnny5599 has nominated WrathOfKon and jojo_strawberree
    25. Day8 POV Euchre didn't save anybody from the block
    26. Day8 Participants evicted jojo_strawberree
    27. Day9 HOH ZacPed has nominated WrathOfKon and Euchre
    28. Day9 POV Euchre has saved Euchre from the block
    29. Day9 HOH ZacPed has selected final nominees abrogated and WrathOfKon
    30. Day9 Participants evicted WrathOfKon
    31. Day10 HOH Euchre has nominated ZacPed and abrogated
    32. Day10 POV johnny5599 has selected: 3rd ZacPed and 4th abrogated, now jury must select the winner
    33. Day11 Jury has selected Euchre as the winner