Big Brother and online Hunger games.
mahogany

mahogany's blogBlog

  1. Ideal BB All Stars Cast
  2. me: I just feel awful!
  3. me: the allegations are totally untrue!
  4. You're part of the problem now Henna
  5. Cancer free in 9 days huh?
  6. 7:03 PM PT Rockstar says that 911 is an inside job..
  7. i wanna get shot in the head
  8. I'm only staying if
  9. Yeah this place is worthless now
  10. real question
  11. icon
  12. Pay me for my silence
  13. Wow
  14. No title
  15. Anyone for skypes next top model
  16. sounds like
  17. hosting a mystery diners skype game
  18. So whatever happened to
  19. I'm out
  20. Yeah remember when the dirty brazilians
  21. might host a total drama island themed vivor
  22. hosting an I love money skype game
  23. my favorite ban
  24. any uk tgers here at the wedding?
  25. my avatar is perfect
  26. Project Runway long-term
  27. r u a designer?
  28. I 4got bbcan existed
  29. I SWEAR FOR GOD
  30. I understand
  31. Survivor Maryland: Live reaction
  32. this stars blog drama
  33. hmmm that's a lot of blogs for you to remove now
  34. yh cuz
  35. Whenever u feel bad about yourself
  36. Go ahead call the cops
  37. i'm sorry but
  38. This is honestly pathetic
  39. also u still look like shit
  40. I love the "drag"

my favorite part of this is how

17thDec 11, 2017 by mahogany
maybelline is helping to show me who her multis are because it's painfully obvious when she's making blogs on them to try to make someone feel GANGED UP ON

especially when they all HAPPEN to delete comments of people calling them out as being her multis IMMEDIATELY

literally grow up girl is it still too real to know the site thinks of you as a hacker and multi user? don't end it, you're giving my stars castmates really good reasons not to nominate me

Comments

hun, you can go unnommed idc? Pretty sure the payouts for 3rd place in stars is less than a frookies win tho :)
Sent by Maybelline,Dec 11, 2017
Who are her multis? expose him. Expose the genderfaker.
Sent by Corey54321,Dec 11, 2017
corey54321 peep the blogs page it's really obvious
Sent by mahogany,Dec 11, 2017
But you cant give any evidence so i feel like you are just trying to get everyone to turn against her??
Sent by Corey54321,Dec 11, 2017
Corey54321 she says that anyone who defends me is my multi. next thing you know, she'll be calling you my multi too. watch out hun!
Sent by Maybelline,Dec 11, 2017
corey54321 try commenting on one of their blogs that they're a multi and see how instantly it's taken down.

that's all the evidence i need
Sent by mahogany,Dec 11, 2017

Leave a comment