Thumper91

Thumper91's blog

  1. When you’re at work and
  2. Drunk opinions pyn
  3. Don’t talk to me
  4. Imagine not being as innocent
  5. i put you first and you adored it,
  6. What kinda cheese do you put
  7. I have the best
  8. gift me the dress
  9. why does
  10. :]
  11. whats your favorite movie?
  12. whats your favorite song?
  13. id spent 10000 hours
  14. Crying :/
  15. Omg thank you so much
  16. Imagine not having
  17. who are the best youtubers to watch?
  18. Gift me Ericka
  19. Pretty drunk
  20. When your family surprises you
  21. Good night:)
  22. Omg Rudy boesch
  23. When you invite someone to lunch
  24. When you feel like death
  25. im elsa for halloween :)
  26. who is your favorite
  27. Hope y’all have a good
  28. Thanks for the attention lol
  29. Striving ♥️
  30. If you confide in someone
  31. If a guy you’re seeing introduces you
  32. Just got a free
  33. Had the best birthday ever
  34. I’m so drunk
  35. Omg my bf is the best
  36. OMG YAY ITS FINALLY MY
  37. gift me the lilac please :(
  38. Gift me the lilac hair please
  39. When I have to be up in 3 hours
  40. I don’t.

Last comments

  1. TJ2807 in "Drunk opinions pyn" 1 day
  2. masqui in "Drunk opinions pyn" 1 day
  3. LivvieBoo12 in "Drunk opinions pyn" 1 day
  4. Minniemax in "Drunk opinions pyn" 1 day
  5. Cheeseman2468 in "Drunk opinions pyn" 1 day
  6. Jayglezst in "When you’re at work and " 1 day
  7. ManniBoi in "Drunk opinions pyn" 1 day
  8. scooby0000 in "Drunk opinions pyn" 1 day
  9. Kelly2722 in "Drunk opinions pyn" 1 day
  10. melindaMrskk in "Drunk opinions pyn" 1 day
  11. Electric in "Drunk opinions pyn" 1 day
  12. woeisme in "Drunk opinions pyn" 1 day
  13. lexeyjane in "Drunk opinions pyn" 1 day
  14. pinkiepie512 in "Drunk opinions pyn" 1 day
  15. Hisoka in "Drunk opinions pyn" 1 day

The Thumper91's blog

Posts 4661 posts

When you’re at work and Nov 17, 2019
You wanna walk out but you need money
Points: 0 1 comments
Drunk opinions pyn Nov 17, 2019
akeria i love you so much honestly i remember you from like the day you are so great :) idc what anyone says you are so sweet to me baby <3
rperduex11 ronnie youre such a king even though we dont really talk i have always liked you as a person you are pretty nice outside of games never change :)
zachbbs i love you so much i miss our calls you are one of the greatest people ever no matter what anyone says i love you and youre always gonna be one of my good friends cant wait to come to your wedding lovey
runaway ugh jackson youre the sweetest guy i love our talks youre always gonna be one of my favorite guys on here ugh i love you so much you make me so happy :)
hisoka you will always be my first friend on this site :) youre a great person no matter what anyone thinks i know ho w you really are and thats really all that matters :)
pinkiepie512 you are such a queen i love you so much tbh youre always so supportivge of me and youre such a sweetheart ugh my heart
lexeyjane ugh i love you youre one of my favorite girls you are so good youre my favorite to talik to you you are very geniune and real
woeisme john ugh youre so great to talk to you and so much fun and you are so down to earth im glad we have gotten to share things with eachother tbh ;)
Points: 119 19 comments
Don’t talk to me Nov 17, 2019
rainbowking
Points: 14 1 comments
Imagine not being as innocent Nov 12, 2019
As s73100
Points: 34 3 comments
i put you first and you adored it, Nov 12, 2019
you set fires to my forest and you let it burn,
sang off key in my chorus cause it wasnt yours,
i saw the signs and i ignored it,
<3
Points: 0 0 comments
What kinda cheese do you put Nov 12, 2019
On scrambled eggs?
Points: 16 5 comments