Big Brother and online Hunger games.
splozojames50

splozojames50's blogBlog

  1. Just saw The Dragon Prince
  2. WHO would host bb if julie is gone
  3. I used to be one to think
  4. i just watched haleigh's exit interview
  5. ugh yes @ this big brother endgame
  6. haha fuck you deathwish
  7. TAR10 for the win
  8. Everything wrong with new skype
  9. I may or may not
  10. i cant @ the big brother youtube channel
  11. L M A O
  12. Uh BTS,
  13. MCU Ranking #14
  14. Marvel Cinematic Universe Ranking
  15. I've somehow watched every TARCAN
  16. oh my god nicki's album rollout
  17. The L6 stans
  18. Gonna play The Oregon Trail
  19. ALERT ALERT TON OF CASH EP 6
  20. omg Love Island is being made on CBS
  21. its so weird
  22. L M A O
  23. And with that
  24. Just caught up on the challenge
  25. and with that
  26. angela won veto
  27. 2018 must be a hard year
  28. Becky G's Spanish discography
  29. Id like to see the (few) remaining
  30. Ton of cash is such a gem
  31. Random thought
  32. I just sat through
  33. exclusive leaked live stream
  34. post a more iconic screenshot challenge
  35. "speaking of a thing
  36. lol @ how transparently obvious
  37. OH MY GOD
  38. ALERT ALERT
  39. thinking about it amazing race
  40. Survivor South Africa

Just caught up on Amazing Race in time

May 31, 2017 by splozojames50
whew those last 3 eps were all solid

ugh @ Tara and Joey's inevitable win. The ONLY hope is from the final montage where joey was like "we never fight and complaing" *clip to them fighting* like god i cant stand them. so entitled and they act like they are above the "playing dirty". They uturned TWICE when neither instance was necessary and then yap incessantly when brooke and scott dont help them when they are the only team behind them. Then joey yaps incessantly about the gamer not handing tara the win like HELLO. The absolute hypocrisy @ them ACTUALLY playing dirty when it WASNT necessary vs others "playing dirty" during fight for survival mode is just ugh.

Flo's IMPACT with the vietnam legs tho < 3 I was getting flashbacks of her meltdown at the train station when the teams were booking the buses and then the fishtrap task is one of the most iconic TAR tasks ever ugh yes.

Brooke being an absolute star every time she is on the screen < 3 If scott would stop talking theyd be a top tier team (although they are VERY close to it). also i was DYING @ london just BUTTON MASHING with a zombie face of concentration during street fighter L M A O

#TheAmazingRace #TAR29

Comments

I can't stand Brooke she whines about everything it is so annoying
Sent by Matt64,May 31, 2017
matt64 her brand of whining is the best part about her < 3 shes the second coming of the LEGENDARY FLO < 3
Sent by splozojames50,May 31, 2017
lmao I love your use of the word yap. So rare.

And lol yeah I always wonder if the foreign people feel pressured to go easy when they compete against racers. Sometimes I feel like they stop trying so hard (like when london won). Surprised you don't appreciate Scott's meltdowns. I think they are gold together. They ARE top tier.
Sent by Timster,Jun 1, 2017
timster i like scott's meltdowns, what i dont like about him is when he thinks hes being all cute breaking the third wall with the camera. like if he thinks hes hot shit (the trolly task) he will look at the camera all like "fuck yea" or when hes with brooke and over it he will like detach himself from the situation and be all catty with the camera as if hes above her since he knows shes the mess of the team. its a bit subtle but like those sort of arrogant-tinged moments are annoying from him.

also when he talked about alliances it made me cringe like gurl this aint big brother, social ties are a part of it and i get that we dont see what happens during navigation and they might have bonded/helped each other more than we saw but like ENOUGH. on the bonus clip of him and brooke on the final matt he was talking as if he just won big brother like damn
Sent by splozojames50,Jun 3, 2017

Leave a comment