Big Brother and online Hunger games.
s73100

s73100's blogBlog

  1. Me taking my Nomination Seat in 1984
  2. 🤰🏿
  3. do u believe in climate change mommy?
  4. No title
  5. ILY
  6. Imagine showering twice a day
  7. Goodnight
  8. TY
  9. 💥🌴17 merges and no more 🌴💥
  10. nightly pic of me and my husband
  11. LOL WTF IS THIS WORD
  12. 👻 HASH PAID FOR MULTIS 👻
  13. ❤Paige54❤
  14. ❤Paige54❤Chilling Adventures of Sabrina..
  15. ❤Paige54❤
  16. ❤Paige54❤MICHELE FITZGERALD
  17. ❤Paige54❤5 months ago-
  18. ❤Paige54❤Survivor 37 gifs
  19. ❤Paige54❤Legendary gifs
  20. Brenton Thwaits
  21. New selfie !!
  22. imagine caring if ur online pixels
  23. RIP Robbie Rotten <3 Tribute below-
  24. me after getting my ss's posted
  25. idk what's more embarrasing
  26. I can't believe people would do this
  27. LOL MY blog got deleted
  28. So Bryce Keesh has my account
  29. rly karen
  30. pls plus
  31. this fucker won't delete
  32. BB20 gifs
  33. Hey
  34. Hay
  35. Hay
  36. Dancing Gifs
  37. Hay
  38. Hay
  39. Hay
  40. Hay

Tyler // Bamold1999 🌚

1stAug 28, 2017 by s73100
hi

Comments

fucked up
Sent by Sam_Hamwich,Aug 28, 2017
wow thats really fucked up :/ people are literally horrible on this site honestly
Sent by Thumper91,Aug 28, 2017
jeez
Sent by Carsonl,Aug 28, 2017
That person is either Halloween's multi or a complete fucking idiot, or both. I may not like you, but that's fucked up.
Sent by Birew34,Aug 28, 2017
it's not halloween birew34
Sent by s73100,Aug 28, 2017
I sent them a strongly worded message for you.
Sent by Thirteen,Aug 28, 2017
Love u sam
Sent by Gaiaphagee,Aug 28, 2017
You're such a fucking dumb bitch. No wonder people like you get cancer it only goes to those who deserve it.
Sent by WEENWINS,Aug 28, 2017
:(
Sent by PureEssence,Aug 28, 2017
That's fucking vile, filter him. He just wants attention from you :(
Sent by PrincessTeePee,Aug 29, 2017
Im sorry hunnie
Sent by Pookiie,Aug 29, 2017
That is from someone who doesn't even deserve to be on the site. Not even the worst popular trolls would do that shit. You're better than that shiteater.
Sent by RealJacksonWalsh,Aug 29, 2017
Why'd I come back to this site if that's truly how people act
Sent by yourlove,Aug 29, 2017
this is disgusting
Sent by Katherinee_,Aug 29, 2017
That is so awful
Sent by CoachWade,Aug 29, 2017
people these days.....
Sent by Lamia,Aug 29, 2017
Copy-Paste off the comments so people don't have to squint at the image

Legit fucking Kill yourself you dumb sack of shit. You should of died a year ago from your cancer stupid Loser cunt. Trying to go against ween try again bitch Cut vertically dumb cracker bitch. Please record you killing yourself and your family will be spared.
Sent by WEENWINS,Aug 28, 2017
Sent by noah_kondon,Aug 29, 2017
noah_kondon thank you.
Sent by disneygeek,Aug 29, 2017

Leave a comment