Big Brother and online Hunger games.
greenranger8

greenranger8's blogBlog

  1. My grandma passed 2 hours ago.
  2. if someone drains you on snap
  3. for those of u that have heard me sing
  4. feels like i stepped in gum
  5. im straight btw
  6. anyone here watch big brother or survivor?
  7. Hey tg! I sang a little bit tonight
  8. feeling pretty depressed and alone rn
  9. if ur texting someone
  10. Yeah so i was driving in the snow
  11. LINK TO THE UDECIDE SKYPE CHAT:
  12. im bored ;)
  13. Yay!
  14. should i come back?
  15. Happy thanksgiving!
  16. me:
  17. hi tg
  18. Someone play wizard101 with me
  19. warning do not look at my previous blog
  20. anyone wanna join my sky level charity
  21. who was posting porn?
  22. For every +1000
  23. thinking about smuling
  24. just slayed the PSAT
  25. im winning the battleback
  26. THANKS 44.1% (also stop trying to neg push me)
  27. PLEASE SAVE ME IN STARS [VLOG COMING]
  28. whats the best way to become jewish
  29. stars support
  30. opinion for opinion
  31. my life is defined as
  32. PYN
  33. i was talking to this girl
  34. well
  35. WHAT?
  36. I'm so glad
  37. Hey guys
  38. Cause in my eyes
  39. guys what the hell
  40. hey guys

My grandma passed 2 hours ago.

Feb 8, 2018 by greenranger8
It's okay though. She's been struggling for months, she was ready.

Comments

Omg I’m sorry to hear that
Sent by wwemrpeeps,Feb 8, 2018

Leave a comment