Big Brother and online Hunger games.
Slice

Slice's blogBlog

  1. Very Important Question...
  2. ahmed SURE talks a LOT about patrick
  3. listen... tired of this disrespect...
  4. designing tips:
  5. what is up with people on this website
  6. tarag really needs 2 get some help
  7. well as long as yoshitomi wins
  8. tht popularity tournament is awful
  9. slurpin on ma gurt
  10. everyone else is making blogs
  11. hewwo...
  12. if any of you hoes
  13. anyways in other news
  14. yall are sooooooo mad
  15. admin really be like
  16. whether its good decisions, bad decisions,
  17. IF I WAS ADMIN
  18. anyways now that the discussion is going
  19. in case y'all didn't know
  20. you... you love it how i move, you...
  21. the design rules are outdated...
  22. H... hewwo? owo
  23. ive seen you on campus eggplant emoji
  24. ok so err..... anyone wanna gift me
  25. if u love ummm eating snacks
  26. hey...umm.. i have smthn important 2 ask...
  27. oh i see....the owner is called burger.....
  28. hewwo... anybody out thewe?
  29. G.. hewwo?
  30. Whey did I open tnegaged
  31. AAAAASASSAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  32. Heysbso I鈥檆e had a fe
  33. I personally think
  34. So who on this website
  35. i can be all the things you told me not to be
  36. yall have like worms in your brain
  37. im the person raving on the blogs page
  38. whats the difference between
  39. i cant believe THE lemonface is online...
  40. i can tell u one thing

TENGAGED MEETUP <3

Dec 30, 2017 by Slice
me and my bffs gardenia and brandonator were planning to hang for MONTHS and we finally met up in new york, hit the streets, and got trashy. god i love them <3 here's a pic of us!!!!

https://i.imgur.com/xhLe9KQ.png

Comments

Love you guys
Sent by Brandonator,Dec 30, 2017
You guys were so amazing!
Sent by Gardenia,Dec 30, 2017
omg gardenia is so cute! tell her hit my dms 馃槼馃い
Sent by YasGaga,Dec 30, 2017
Torsa looks great but y鈥檃ll are ugly
Sent by Insanity,Dec 30, 2017
Serving Oscar the Grouch.
Sent by _Aria,Dec 30, 2017

Leave a comment