Big Brother and online Hunger games.
Memphis_Grizzlies

Memphis_Grizzlies's blogBlog

  1. No title
  2. Repeat my mantra
  3. who wants to become friends conmigo
  4. Humanity Sucks
  5. I'm not gonna write a whole essay response
  6. Got a 97 on my chem test!! :D
  7. + if you're also part of the single life
  8. Should I ditch school tomorrow
  9. Relationship Status:
  10. Why do i get so distracted so easily
  11. 1 more school day
  12. you gays are annoying
  13. if I dont get atleast a 94 on my chem test
  14. do u ever just wanna
  15. overly ambitious kids are so irritating
  16. fuck western standard of dress
  17. tbh
  18. No title
  19. Question for teachers/ very experienced students
  20. Maybe I need to start smoking weed!
  21. lmao people still care about the grammys?
  22. I hate racist people
  23. republitards dont have any concept of humor
  24. Remember kids
  25. I hate old people
  26. I'm pretty late
  27. When the teacher postpones the text to next class
  28. why the fuck
  29. today was fucking rough
  30. Unpopular opinion
  31. 2000-2012 music > any music after that
  32. No title
  33. omg my teacher is mulling doing this creepy af..
  34. Tom brady is a shit person
  35. is2g you guys are so annoying
  36. do you all ever shut the fuck up
  37. Ya'll are annoying whiners
  38. John Johnson III.
  39. No title
  40. Go Rams

I have no self confidence

Dec 6, 2018 by Memphis_Grizzlies
Everything I do i have to think about what others would think before I do it
idk why im like this but I am and idk how to fix it

Comments

....... it means you're polite
Sent by BrainJak,Dec 6, 2018
Relatable af
Sent by adeleadele,Dec 6, 2018
it'll get better in time brother
Sent by BengalBoy,Dec 6, 2018
BrainJak

Polite people can be confident in themselves idiot
Sent by adeleadele,Dec 6, 2018
I agree with bengal. But just try to live freely as opposed to forxing the 'im gonna stop caring about wat others think'. I tried forcing shit and it just made me look weird as a teen
Sent by tast519,Dec 6, 2018
same :/
Sent by C00LDUDE1000,Dec 6, 2018
U ain’t the only one
Sent by temponeptune,Dec 6, 2018

Leave a comment