Big Brother and online Hunger games.
2388

2388's blogBlog

  1. PLUS THIS <33 for a gifttt
  2. IDK why I just remembered this now
  3. MISS U!
  4. Who here wanna go?
  5. Hey hunnnnn
  6. I'm so so sorry
  7. Had to make a new skype!
  8. IM DEAD AT SKYPE BLOCKING MY ACC
  9. I want to be ur friend
  10. Just some key points!
  11. LEAVE THE FUCKING SHOPPING GAME ALONE
  12. I'm livid about new designs rule
  13. HMMMMMMM so I see how it is
  14. Brazillian ppl are the nicest ppl
  15. I hate ppl that r mean
  16. Its scary how tg can come together
  17. That took so long but UPDATED!
  18. PYN for an honest opinion!
  19. who else has been banned?
  20. YA MAMA
  21. Petro treats his friends like trash
  22. Yall r a bunch of haters
  23. BITCH SIT DOWN
  24. LMAOOO AM I THE ONLY ONE
  25. Ur such a king! :D
  26. Let's not forget <3
  27. The kardashians are racist af
  28. what else do you have to say?
  29. If anyone comes for king
  30. LMAO
  31. I stole from u bictthhh
  32. IF I HEAR ONE MORE PERSON IRL
  33. papibadd is a kinggggggg
  34. Once you go black
  35. I bet ur racist
  36. Shop two stock:
  37. I want you to love me but dont fall in love
  38. LMFAO
  39. SHOP STOCK VERY SHOON!
  40. I hit on girls in front of their man

Britney will NEVER be Bebe

Jun 17, 2018 by 2388
first she goes and sing's Bebe's parts of "Me, Myself and I" at the VMA's
now she is gonna release a song that Bebe wrote that means a lot to Bebe

she's old lol! She doesnt know real music and she doesnt write xD! All she does is pop - meaningless meaningless pop!

Comments

LMFAO SHE INVENTED POP MUSIC SIS SIT DOWN
Sent by Maxi1234,Jun 17, 2018
If BeBe wrote it for Britney to use what's the problem with that, pop artists do that 24/7 LOL
Sent by BluJay112,Jun 17, 2018
Blujay112 HUN, bebe wrote it for herself years ago!
Not for Britney, so bye!!!
Sent by 2388,Jun 17, 2018
The delusion, lol. You obviously don't know how music industry works. Songs written by singers-writers are going back and forth all the time. Sia, Julia Michaeals AND Bebe Rexha among many, many other are writings songs for other artists like Rihanna or Britney. Also imagine thinking anyone would want to b Bebe LOL Do your homework because Britney has been around since the time you weren't even born.
Sent by Arris,Jun 17, 2018
Britney will never be Bebe because she IS Britney, forever and always
Sent by Anas,Jun 17, 2018
Arris at what point did I say that doesnt happen in pop music?? QUOTE WHERE I SAID THAT PLS! Go on! Go ahead and find where I said that
And Britney sung Bebe's parts at VMA's and now she's taking her song! SO sit down x
Sent by 2388,Jun 17, 2018
She's blessing her by taking her demo song LMAO
Sent by Arris,Jun 17, 2018
what even is a bebe rexha lol
Sent by Kelly0412,Jun 17, 2018

Leave a comment