Big Brother and online Hunger games.
Zbase4

Zbase4's blogBlog

  1. TRUMP
  2. Hey
  3. No title
  4. In this election
  5. hillary is fucking lame
  6. ignore this blog
  7. .
  8. you're all stupid
  9. anyone buy tv star
  10. I've been on tengaged
  11. how does this shit happen?
  12. love mckayla maroney tbh
  13. ummm
  14. I can't wait
  15. stars?
  16. stars today?
  17. Presidential Candidates Ranking
  18. this site
  19. Trump 2016
  20. anyone buy tv star
  21. why is this website
  22. lol I hope Sanders wins
  23. these 4 are still
  24. OT rules are bullshit
  25. I really don't get why
  26. there is nothing wrong with being racist
  27. Donald Trump
  28. yall are still nasty people
  29. jesus christ
  30. lol
  31. anyone need male skin?
  32. ignore this blog
  33. this website
  34. why does ISIS exist???
  35. got my Russia background
  36. wait wtf
  37. should I bid on a shop?
  38. will
  39. thanks for the gift
  40. McCain is not a war hero

hillary is fucking lame

Jun 7, 2016 by Zbase4
the white house doesn't need her boring 70 year old ass as the first female president
trump as president would be hilarious as fuck

Comments

And incredibly dangerous...
Sent by _Aria,Jun 7, 2016
LOL yassssss
Sent by gagaluv,Jun 7, 2016
FINALLY someone with good political views
Sent by SurvivorFreak13,Jun 7, 2016
LOL SAYS ISIS
Sent by Kaseyhope101,Jun 7, 2016
dangerous? _Aria wtf do u think Clinton is?
Sent by gagaluv,Jun 7, 2016
Wasn't Bernie older
Sent by Matthew09,Jun 7, 2016

Leave a comment