Big Brother and online Hunger games.
Girllover101

Girllover101's blogBlog

  1. PYN so I can call you fat!
  2. Oh honey.
  3. Who “died”?
  4. i can't sing anymore, rip.
  5. AS4 IS THE BEST SEASON YET.
  6. I feel like the Valentina /Monet X Change
  7. Link to all the RPDR AS4 Episodes?
  8. No title
  9. I SAID I JUST WANTED SOME HEAD THOUGH
  10. Just wanted some head bro
  11. We miss the 1t$ days :(
  12. Anyone wanna play a quick discord game?
  13. Was so tempted to go on my first Grindr hookup
  14. Also, I have no friends on this site.
  15. Anyone wanna Snapchat?
  16. Gift me that dress worth 200t$
  17. Just commented "bttm"
  18. Where are the jokes?
  19. Can I get some top blogs?
  20. Who wants the link to AS4 EPI 3?
  21. AS4 EPI 2 LINK
  22. It's hard being such a top
  23. Random.Org Stars & Frookies!
  24. Oof, thanks for the gift?
  25. So I just did a chart game. (Track Records)
  26. I have exactly 2000 karma
  27. Omg yes @ mods
  28. My name is Jasmine Masters
  29. Me getting evicted in a frookies
  30. Any skype calls?
  31. I joined frookies on accident.
  32. RPDR ALL-STARS 5 DREAM CAST
  33. No title
  34. Might pop into a frookies
  35. I fucking hate roommates
  36. *giggles*
  37. Jasmine Masters is the best
  38. Logged in to say Hi!!!
  39. Scrambled my password!
  40. TRIXIE MATTEL IS DEAD & REPLACED.

Ametrine vs. Maybelline Part 1.

3rdApr 8, 2018 by Girllover101


Ametrine vs. Maybelline

Higher Voice: Ametrine
Lower Voice: Maybelline

I personally think part 2 will be more tea and better.
But this is the stupidest fight i've ever been on.
I'm crying of laughter and the attacks are semi weak.
I recorded this part on snapchat, and I wish I got that last part, because it was probably the most important part.

Enjoy! XD

Comments

YOU LIKE YOU HAVEN’T EATEN IN FIVE MINUTES 9REUVN9U8RT3NV8URWT9VN5F8UVRENU89
Sent by Zuelke,Apr 9, 2018
My favorite part is : "you haven't ate in like... um... like 5 minutes"

And the cancer part was obviously a low blow to make up for that fail of a comeback

IDK who's who
Sent by Maxi1234,Apr 9, 2018
I was literally facepalming the whole time, it was terrible
Sent by Kandee_,Apr 9, 2018
Just wait for Part 2 Kandee_ LMAO
Sent by Girllover101,Apr 9, 2018
LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Sent by Maybelline,Apr 9, 2018
Omg
Sent by CrimsonEnnui,Apr 9, 2018
This was the quality blog Tengaged needed.
Sent by Maybelline,Apr 9, 2018
Maybelline sounds exactly how I expected lol. Nasally and annoying as fuck
I would genuinely kill myself if I sounded like that
Sent by Danger,Apr 9, 2018
Danger gurl, don't make me post that pic of u and ur gravity-defying hairstyle.
Sent by Maybelline,Apr 9, 2018
ROFL DED! #Exposed
Sent by ybbob,Apr 9, 2018
robertguajardo IM DIEING
Sent by bomberv,Apr 9, 2018
ametrine is lowkey funny af
Sent by EyooMarcus,Apr 9, 2018
Don't forget part 2 of the call!
https://tengaged.com/blog/Maybelline/8529275/when-ametrine-gets-mad
Sent by Maybelline,Apr 9, 2018
STILL TRYING TO FIGURE OUT WHO HAS THE LOW VOICE
Sent by karim,Apr 9, 2018
Maybelline What is posting a photo from 6 years ago gonna change about your nasally ass nerd voice lol
Take your issues up with God.
Sent by Danger,Apr 9, 2018
Karim LMFAO ikr??? Both of them sound like little kids you’d hear on Xbox Live.
Sent by Danger,Apr 9, 2018
Can someone post a transcipt of the call and who said what so we know whats going on?
Sent by ShadowBaller000,Apr 9, 2018
ShadowBaller000 its clear in the next video
Sent by Girllover101,Apr 9, 2018
Karim Shadowballer000 bryce pretty much said everything because he's enraged at me for some reason.

Danger Sweetie, irdc. You probably sound gay as shit, so come for me momma.
Sent by Maybelline,Apr 9, 2018
Omg the pretty color changing lights bouncing off ur face is my favorite part
Sent by alanb1,Apr 9, 2018
did anybody ASK for this though
Sent by mathboy9,Apr 9, 2018
idg how people thought the “u didnt eat for five minutes” joke made no sense, like it made perfect sense to me??
Sent by Zuelke,Apr 9, 2018
u look like u havent eaten in 5 minutes
Sent by immaxyman,Apr 9, 2018
Zuelke right??? because he's fat? smh.
Sent by Maybelline,Apr 9, 2018
It just sounds like a shit Nich Dominates video
Sent by Sloth_Roman,Apr 9, 2018
nick oop
Sent by Sloth_Roman,Apr 9, 2018
I am officially pro choice
Sent by BB5lover,Apr 9, 2018
Queen Maybelline
Sent by paul028,Apr 9, 2018
LOL
Sent by Nichole98,Apr 9, 2018
OMG
Sent by Allison,Apr 9, 2018
This reminded me of when the two school sluts would get into a fight in high school over a boy but no one cared because everyone knew they both weren't shit :/
Sent by joey96,Apr 9, 2018
redbaby cella _ambar nós no .br
Sent by WorkBitch,Apr 9, 2018

Leave a comment