Big Brother and online Hunger games.
Ethan000

Ethan000's blogBlog

  1. Well my final group game ended.
  2. Do you wanna play a Tumblr Survivor ORG?
  3. Zambonis can ROT
  4. I hate when they change my work hours
  5. Bye Cornbread. (Bye Cornbread!)
  6. Who is this pinky promising?
  7. LMAO does anyone remember this?
  8. Omarosa vs Janice Dickinson lmfao
  9. Ugh I'm conflicted
  10. d8?
  11. Lost in this feeling
  12. Is it bad that I really like my nose?
  13. I'll wake you up with some breakfast in bed
  14. I can't remember what I did tonight
  15. What show was the epitome of your childhood?
  16. I FINALLY WON HQ!
  17. Pre-Season CBBUS Faves
  18. Shannon Elizabeth wins CBBUS
  19. Omg ahhh
  20. My nudes were leaked on Myspace :(
  21. The girl that I drove 50 min out of my way for
  22. If you hate the new skype update
  23. I never realized how expensive
  24. Cash Show > HQ
  25. This random middle-aged man
  26. She take my money
  27. Okay I'm not a Camila Cabello fan
  28. So um there's a blizzard warning where I live
  29. Why is this me and most ppl in Skype minis?
  30. I want a "Delete All Blogs" button
  31. Does anyone else
  32. I just had the absolute worst day
  33. Some things just aren't meant to last
  34. Tag who this applies to
  35. So grateful I'm leaving within a month✌🏻
  36. I'm sorry but Kam was so good this episode
  37. My main skype got deleted forever
  38. I sliced my finger open with a box-cutter
  39. I just had the worst sex of my entire life
  40. Is it worth driving 50 min away

I literally moved to Wisconsin

18thJan 10, 2018 by Ethan000
And applied to 3 jobs and already have an interview tomorrow for 2 of them! I also got offered a job in the summer where I can make $30/hour...

Why didn't I move sooner....? Fuck Texas...

Comments

Now if only u can make some friends irl instead of playong online
Sent by semajdude,Jan 10, 2018
30/hour???? WTF -leaves texas as well-
Sent by titoburitto,Jan 10, 2018
wow can't believe you moved to become a prostitute since no one wants you in Texas?
Sent by 2Beastly,Jan 10, 2018
in cali u would probably get twice that
Sent by Memphis_Grizzlies,Jan 10, 2018
Now if only u can make some friends irl instead of playong online
Sent by Vlad21,Jan 10, 2018
Memphis_Grizzlies True, but the cost of living is why it's that much prob....expensiveee
semajdude Vlad21 🖕
titoburitto :D
2Beastly ummmm
Sent by Ethan000,Jan 10, 2018
U told them you were a stars winner right?
Sent by useamint,Jan 10, 2018
^ my weave
Sent by Vlad21,Jan 10, 2018
useamint ofc, it's right there on my resume :p
Sent by Ethan000,Jan 10, 2018
wanna be my sugar daddy?
Sent by tharealmike,Jan 10, 2018
A LEGEND
Sent by iYBF,Jan 10, 2018
now ur gonna be near emma
Sent by greenranger8,Jan 11, 2018

Leave a comment