Danger

Danger's blog

  1. LMAO Why do people
  2. Still sad
  3. I lowkey think
  4. All the problematic rappers
  5. If I hosted a Skype Game tonight
  6. I hate to sound shallow?
  7. What music award
  8. Loves
  9. I really hope she’s not actually crying
  10. Wow
  11. Youtube
  12. That smell
  13. Breakfast Club Challenge finals.
  14. Week 1 of summer school
  15. Who here
  16. UGH IM SUCH A PAUL
  17. Lil Pump is the greatest rapper of all time
  18. VOTE ME TO WIN STARS
  19. List me good underground rappers
  20. I’m bored
  21. Plus my vlog huns
  22. Do you have what it takes?
  23. The Challenge Fresh meat long term game
  24. I’m on a 1000 calorie restricted diet
  25. I can’t wait for
  26. Two stars in a row
  27. Calorie restrictions
  28. I DO NOT DO METH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  29. I honestly
  30. Eminem
  31. Long term Skype Game
  32. WHY AM I NOT NOMMED IN STARS YET
  33. Goal:
  34. DAY 2 OF PADDLE BOATING/KAYAKING
  35. Who wants my drama?
  36. Grats pea.
  37. TBC Challenge: Rivals
  38. Who wants to PC Fortnite?
  39. Say When - The Fray
  40. TBC Challenge elimination stats

Last comments

  1. Danger in "LMAO Why do people " 1 day
  2. obey_me in "LMAO Why do people " 1 day
  3. Danger in "LMAO Why do people " 1 day
  4. Spicoli in "LMAO Why do people " 1 day
  5. Alvino in "Still sad " 2 days
  6. kyoot in "Still sad " 2 days
  7. Danger in "Still sad " 2 days
  8. Alvino in "Still sad " 2 days
  9. Danger in "Still sad " 2 days
  10. Alvino in "Still sad " 2 days
  11. Crayadian in "I lowkey think " 2 days
  12. Yoshitomi in "I lowkey think " 2 days
  13. BengalBoy in "HOLD THE FUCKING PHONE" 3 days
  14. Chic in "HOLD THE FUCKING PHONE" 3 days
  15. Danger in "I’ve lost like" 3 days

lolk

Posts 9281 posts

LMAO Why do people May 24, 2018
I’ve never talked too or heard of in my life have me filtered. obey_me care to explain?
Points: 0 4 comments
Still sad May 23, 2018
Over Lil Peep :(
Also yaaaasss at the Mira Jane banner
Points: 0 6 comments
I lowkey think May 23, 2018
There’s a gas leak in my house but it’s 12:30am who the fuck am I gonna call
Having a boyfriend would be so convenient rn so I could have someone’s house to sleep over

I’m literally just chilling outside idk what to do
Points: 0 2 comments
All the problematic rappers May 21, 2018
Are the best ones :(
Points: 0 2 comments
If I hosted a Skype Game tonight May 21, 2018
Who would play?
I’d do Big Brother or one of The Challenge formats (not the Duel).
Points: 0 0 comments
I hate to sound shallow? May 21, 2018
imageBut if you’re gay and have a bad diet that’s gross lol. I don’t want a constipated bottom to shit on my dick cuz douching wouldnt clean his super dry and packed intestinal wall.
Moral of the story; EAT WELL AND YOU’LL BOTTOM WELL!
Points: 0 13 comments