Big Brother and online Hunger games.
bamold1999

bamold1999's blogBlog

  1. U really think ur cute
  2. Wait,
  3. Quote from Mr. Kingb
  4. CONFIRMED A RACIST
  5. If you're gonna make a 15 min vlog
  6. Imagine attacking a 14 year old
  7. Okay maybe I am salty
  8. Thanks all for the support,
  9. Anyone wanna epicmafia
  10. I really made finals in stars unnommed
  11. UNNOMINATED <3 VLOG
  12. It's payday tomorrow!!
  13. Imagine.
  14. Pretty Bitch Gang
  15. I 100% believe that yogs would have won
  16. Stars Finals
  17. We really did that thing
  18. I joined stars with 7 people
  19. Honestly,
  20. Damn,
  21. Some Stars Tea
  22. Dear Corey,
  23. Imagine being cocky
  24. I may have gotten voted out by my friend
  25. LMAO
  26. THATS HOW WE DO IT!
  27. Wow y'all dont wannna face me
  28. We love a fake bitch
  29. 8 Merges was fun :)
  30. Loyalty is rare
  31. Imagine calling
  32. I鈥檓 so confused
  33. Imagine saying you're friends with someone
  34. Imagine being so obsessed
  35. Just warning y'all!
  36. Nommed for 9th Vlog
  37. PYN i'll rank you
  38. Lmao you obsessed freak
  39. PYN for a brantsteele
  40. It hurts when your friends

馃挅Bryce馃挅

14thFeb 7, 2018 by bamold1999

Comments

It's so disgusting. That Bryce bitch should have been banned a long time ago
Sent by KateN7766,Feb 7, 2018
And your shocked by this?
Sent by astone929,Feb 7, 2018
Nah
Sent by WannaBeeFriends,Feb 7, 2018
:(
Sent by Josh742,Feb 7, 2018
Sorry. Just spam him out next time. He obviously doesn't have a life.
Sent by obey_me,Feb 7, 2018
Looooool someone is bitter
Sent by wwemrpeeps,Feb 7, 2018
me when i just noticed this got comments. He admitted to it, nice try tho Wannabeefriends
Sent by bamold1999,Feb 8, 2018
bamold1999 nah. stay salty.
Sent by WannaBeeFriends,Feb 8, 2018

Leave a comment