Good :
14 - Dear John 9/10 - I KNOW. #UNPOPULAROPINION. Sorry.
13 - Sparks Fly 9/10
GREAT :
12 - Better Than Revenge 9.5/10
11 - Enchanted 9.5/10
10 - Innocent 9.5/10
9 - Last Kiss 9.5/10
8 - Mine 9.5/10
7 - Mean 9.5/10
PERFECT :
6 - Back To December 10/10
5 - Haunted 10/10
4 - Long Live 10/10
3 - The Story Of Us 10/10
2 - Speak Now 10/10
1 - Never Grow Up 1000000/10
NEAR. PERFECT. ALBUM.
9.9/10