Big Brother and online Hunger games.
JetsRock12

JetsRock12's blogBlog

  1. LEVEL 5!!!!
  2. Hi!
  3. It’s been a year
  4. Winter is coming
  5. I forgot that you existed
  6. Who will be
  7. Anyone wanna
  8. 100 days of voting
  9. Who’s good at words
  10. Winning Staz
  11. I’m sorry but
  12. You’re a little bitch
  13. The only thing I’ll neg J2999 over
  14. Birks is gross
  15. No fucking spine
  16. Ugh I wish I could watch
  17. HEY LOSERS
  18. 7-1 MINORITY
  19. PLEASE TAG ME
  20. Does anyone have a gif of amber bkrich
  21. Why are you invading my dream?
  22. Who’s the final 4?
  23. PLEASE VOTE ME
  24. Who all remembers
  25. CUTTHROAT SURVIVOR
  26. 8-1 MINORITY
  27. 8-1 MINORITY
  28. Whoever says the nicest thing about me
  29. What is dead
  30. The night is dark
  31. Got the screenshots
  32. Corey
  33. If you didn’t give him my phone number
  34. LMFAO WHAT
  35. Where was my invite?
  36. Coreyants
  37. Betted 10 on you
  38. Right when I think Tengaged
  39. I’m sooooo scared
  40. Do I join my first frooks

I’m in a 8-1 Minority

Mar 12, 2019 by JetsRock12
And really need this Immunity. Please tag me here! I’ll plus anything and everything in return!

https://tengaged.com/blog/_JB_/8854778/cutthroat-survivor-henan-immunity-challenge

Comments

the last vote was 5-5 sis
Sent by BB5lover,Mar 12, 2019
BB5Lover
THEY KNEW HE HAD AN IDOL and just voted with James “cuz they are friends”
Sent by JetsRock12,Mar 12, 2019
oh facts screamz @ fakes !
Sent by J2999,Mar 13, 2019

Leave a comment