Big Brother and online Hunger games.
1001games

1001games's blogBlog

  1. Grodner
  2. BB20 Episode 23 rankings
  3. Yay!
  4. BB20 Episode 22 rankings
  5. BB20 Episode 21 rankings
  6. So we’re stealing blogs now?
  7. Imagine
  8. Good week!
  9. BB20 Episode 20 rankings
  10. Let’s face it
  11. Lol
  12. BB20 Episode 19 rankings
  13. How I feel about the drama
  14. This is gold
  15. BB20 Episode 18 rankings
  16. BB20 Episode 17 rankings
  17. As much as I love my boy Brett
  18. BB20 Episode 16 rankings
  19. Lmao JC
  20. Damn
  21. BB20 Episode 15 rankings
  22. Pretty soon
  23. Are you ever just?
  24. And so ends
  25. BB20 Episodes 13 and 14 rankings
  26. Yikes
  27. Smh
  28. BB20 Episode 12 rankings
  29. I can’t seem to figure out why
  30. BB20 Episode 11 rankings
  31. LOL
  32. Wtg
  33. Lmao
  34. I really want
  35. BB20 Episode 10 rankings
  36. Honestly
  37. We need a Kaycee HOH
  38. BB20 Episode 9 rankings
  39. BB20 Episode 8 rankings
  40. Wow!

Honestly

Jul 15, 2018 by 1001games
What did Brett do to Rockstar? She has been talking shit about him all week. And she just said she cant wait to give him his goodbye message. Bitch fucking try it.

Comments

that lie he said to scottie sparked some controversy maybe?
Sent by MisterPredaa,Jul 15, 2018
She hates him cause he's white
Sent by Latisha0987,Jul 15, 2018
it goes both ways.. brett and winston are always talking shit about her too, especially about her weight and how she’s a bad mother. (not this week but in the pass)
the hate is reciprocated
Sent by deshonBANNEDISBACK,Jul 15, 2018
She ignores them when they say hello to her. She goes around trash talking them saying they're probably racist with Confederate flags in their homes. She literally had a conversation about them and then said "fuck white people". Plus, plenty more. She's disgusting and deserves everything coming to her.
Sent by WannaBeeFriends,Jul 15, 2018

Leave a comment