Who do you want to win?

17
NEXT DAY IN:
00H00M00S
Return to Stars Game

Addrian

Addrian

Wow! This being my first stars I had no idea I would make finals! However, I still played hard the entire game. Unommed till 7th, played a part in some major evictions. With that I ask that you choose me to win stars 308! Gl http://bit.ly/1szQhQw

38.0%

RoseMaria

RoseMaria

When things seemed bleak, and there was no sign that this could work out for me, I made a way. It wasn't easy, but with slick game play and a persistent attitude, this was possible. I just hope that you can give me your support. GL http://bit.ly/1xE0nje

32.6%

IAmPaxton

IAmPaxton

I was a Dark Horse in a cast of Cool Kids. I put All Of Me into this and played a near Flawless game only being nominated once. Please don't be Rude help me solve this one last Problem and show 'em who's Bo$$! @_@ GL Warren and Addrian http://bit.ly/ZUQnXY

29.4%

Comments

  1. Michaelf1114?????????????????????????????????????????????????????????
  2. Illanawtf
  3. TrevorMitchellYAAASSS! Gooo noobs! Grats Addrian!
  4. GentlemanGPAXTON ;(
  5. JamesMTengaged couldn't handle those thighs Paxton. great job though :D
  6. Lamiasoooo addrian looks like more popular than rosemaria and iampaxton wow really
  7. woodrowwrustAddrian slayed
  8. panda6785Rose deserved it, but congrats Addrian!
  9. OlympiaWarren :(((
  10. AmandaBynesLMAOOO WHAT I was almost certain Paxton had this
  11. ArcaninemasterADRIAN YES NOOOBS RULE
  12. bradyspaulding16Of course Adrian wins I'm so fucking pissed!
  13. disneygeekWarren was robbed
  14. disneygeekThis is gross
  15. Tailslover13The right person won. I'm very happy that 38% of Tengaged made the right decision!
  16. Cromatiquegrats Addrian!
  17. CarlisleWhy couldn't Funnehliner have gotten that % smh !!
  18. ItsAustinLMAO I PREDICTED THESE PLACEMENTS
  19. rory17LAST COMMENT ON STARS 308
  20. TrollingPenguini am so titted of right now!!!!!!!
  21. teamjaczYASSSSSSSS
  22. dylanceltics9YASSSSSSSS
  23. muffinmanEww what how did he win *vomits*
  24. SurvivoroftheTocansAddrian right now https://www.youtube.com/watch?v=mglwMFkCcLgnow
  25. SurvivoroftheTocansWOOOHOOOOOO
  26. carleebearPaxton was robbed, just saying.
  27. pikachu142YES ADDRIAN! YOU DID IT BUDDY!
  28. panda13LMFAO
  29. PurpleCowsLOL rip warren =[
  30. ElectraVivrip warren
  31. Robinhood99Well deserved addrian =] #FroTheWin !
  32. IvyWintersYES CONGRATS ADRDRIAN
  33. Lemjam6awe :( grats adrian
  34. Imthtawesomwot
  35. StyxxeLOL ? WTF ?
  36. Olaf_grats x-x
  37. hobnobgproLMFAO
  38. Typhlosion37AskJeevesVoted for the noob Addrian and because Koin told me to LOL KOIN SPAMMED FOR ADDRIAN
  39. skydog34LOL
  40. cfffcrying for pax and warren :(
  41. knixukStrange result
  42. AskJeevesVoted for the noob Addrian and because Koin told me to
  43. SandySandyRose winnner
  44. Olaf_for the first time in foreverrrrrrrr(pun intended) the noob actually did something, voting him gl
  45. bobbert1000rose
  46. Bo_oMvoting sshg to win
  47. SSHGpaxty!
  48. coreypandahey rose. you bitch. i voted for you. :*
  49. pikachu142Addrian better fucking win this
  50. maxcrosby2419RoseMaria
  51. top20fan33Voted Addrian cuz I want the noob to win a stars
  52. Typhlosion37but I really don't know and it's gonna be close
  53. Typhlosion37Predictions: 3rd: paxton 2nd: addrian 1st: rose
  54. iiAmazingwhat i want to happen 1st:Rose 2nd:Paxton 3rd:Addrian
  55. SurvivoroftheTocansthis is probably one of the closest votes in a while. Heres what I predict 3rd: Rose 2nd: Paxton 1st: Addrian PLZ!
  56. Flawless2468Addrian I think deserves this one <3
  57. BarbiieAdrian :)
  58. mrkkkkylePax<3
  59. dynamitedestroyervoted for rose
  60. RealchanceROSE ILY
  61. PrincessTeePeeRosemaria :)
  62. pikachu142me when this poll is still active
  63. KentuckyyLove you all but Paxton is bringing sexy back so yeah.
  64. BrenLawarren
  65. iiAmazingRoseMaria duh
  66. LordJzaEw I hope Addrian gets 3rd
  67. awesomeguyhope addrian wins
  68. Nightcoreew Addrian deserves 3rd. Boo you
  69. JoekerVoted Rose for her poll photo <3
  70. 2535tmoneyanother stars game where someone under level makes finals again
  71. LightsI swear to fucking god if Addrian wins :l
  72. gw22Addrian should get the 400T$ prize!
  73. bradyspaulding16Rose needs it more than Adrian
  74. Daulton7996Voted for Addrian :)
  75. Kiara_xoxo,voted for the baddest bitch in the game
  76. JamesMsaving the woman, paxton. i mean LOOK at those legs. DAYUM. srsly tho grats paxton ;D
  77. Dangerand its clear that paxton DID play the best game out of these 3.
  78. Dangervoted rose for the drama lmfaoooo. I like Paxton and all but if Rosemaria won this game I'd legit die of laughter
  79. Minierose
  80. WannaBeeFriendsPAXTON WERK
  81. Sparkinatorpaxton
  82. rdesch1Paxton
  83. gbpackXLVchampswarren ftw
  84. kevinbryan22IAmPaxton you go girl
  85. yswimmer962008 or bust. Paxton!
  86. NeonCokeaddrian
  87. JamieAndrerose!
  88. BarbiieAddrian <3
  89. Spinner554Idk.
  90. adam353535Paxton <3
  91. IstvanI wanted to vote for paxton but since he has no shot at winning...seems like...i did addrian
  92. Obsessed_4405Paxton < 33333
  93. JasonXtremePAXTON! @_@
  94. blakejenkins14Voting first person to mail me
  95. GentlemanG@_@
  96. SpookieVoting for Addrian. he was the first one to ask me for a vote so yeah.
  97. GreatawesomedaneVoted Rose! I hope u win! Sorry u got evicted from rookies <3!
  98. GentlemanGVOTED PAXTON WIN IT!
  99. cotbeyvoted warren :)
  100. Oliviaxoxoloool these poll photos are funny! voted anon but good luck to you all!:) <3

Previous Results

Koin55.2%
Addrian44.8%
RoseMaria48.6%
LiteCitrus51.4%
meduncan51.8%
LiteCitrus48.2%
Stary57.3%
Addrian42.7%
Kooldude199151.4%
RoseMaria48.6%
Aquamarine55.9%
IAmPaxton44.1%
Stary46.7%
finklestein12353.3%
AlanDuncan50.8%
Kooldude199149.2%
Koin45.4%
BbDamian54.6%
LiteCitrus42.3%
Razorclaw1357.7%
Aquamarine46.4%
donaam53.6%
jm10153.3%
RoseMaria46.7%
Stary39.7%
dorkishbarbi60.3%