Big Brother Casting Game #179256

   8
GAME
FINISHED
Help
damo1990

damo1990

2 hours
3rd
EyooMarcus

EyooMarcus

0 min
6th
Girllover101

Girllover101

38 min
20th
TheACF12

TheACF12

4 hours
4th
brade14

brade14

1 hour
19th
Jakeee1123

Jakeee1123

14 days
7th
pedalpandora494

pedalpandora494

1 hour
18th
Paris4President

Paris4President

1 hour
1st
Savior

Savior

12 days
17th
legacy7

legacy7

6 hours
16th
Sk8erGal

Sk8erGal

1 day
15th
kansasmoon

kansasmoon

27 min
8th
Keepinitreal

Keepinitreal

1 hour
14th
Burgerman2929292

Burgerman2929292

2 hours
5th
Maybelline

Maybelline

3 hours
11th
lumapi95

lumapi95

22 min
9th
amycandy

amycandy

12 days
13th
Ilse_

Ilse_

50 min
12th
CelesteDiaz

CelesteDiaz

3 days
10th
Devil_Gal

Devil_Gal

3 hours
2nd
+0 points
Burgerman2929292 19 days 7 hours ago
Save me plz
+0 points
Paris4President 19 days 8 hours ago
What a fucker bitch. She's still negging.
+0 points
Devil_Gal 19 days 8 hours ago
Damo, just talk with friends... Are you really having fun by negging?
+0 points
Paris4President 19 days 8 hours ago
So then fuck off and let us be maybe?
-2 points
damo1990 19 days 8 hours ago
You know nothing about me. But ya I don't care about third or whatever I get
+0 points
Paris4President 19 days 8 hours ago
Girls just wanna have fun, but you have to be a Grinch ass bitch and ruined everyone's fucking fun.
+0 points
Devil_Gal 19 days 8 hours ago
Rekt.
+0 points
Paris4President 19 days 8 hours ago
How about you just fuck off and gracefully accept third instead of being a dickwad to two teenaged girls? You're a grown fucking adult.
-2 points
damo1990 19 days 8 hours ago
Imagine having no life to have to talk to yourself for hours to win a game lmfao. Sluts
+0 points
Paris4President 19 days 8 hours ago
She's negging as we speak.
+0 points
Devil_Gal 19 days 8 hours ago
Aww.
+0 points
Paris4President 19 days 8 hours ago
Nothing. LOL
+0 points
Devil_Gal 19 days 8 hours ago
I'm at 97% health. What happens when I reach 100%?
+0 points
Paris4President 19 days 8 hours ago
Haha. We got our checks, Damo. :)

1st place!!

Paris4President

Latest Images on this game

No images sent yet.