Big Brother and online Hunger games.
wildboy12

wildboy12's blogBlog

  1. What keeps me going everyday
  2. At the mall taking pictures of Eric haarer
  3. I’m working at the mall
  4. Halloween kinda looks like my wife
  5. Who wants to earn $20
  6. Tbh
  7. Can somebody talk to me
  8. Who wants to play
  9. Anyone wanna play
  10. Just had a 25 min
  11. Why are there
  12. Im sleeping with
  13. It's my birthday
  14. Brxanna
  15. Any skype games tonight?
  16. Hosting a survivor mini
  17. Ranking my places of employment
  18. Making a rap video tomorrow
  19. Im so tierd
  20. This website is DEAD
  21. Im going to bed
  22. Smokers cough
  23. Im tierd
  24. Come play cards against humanity
  25. Oh well
  26. What time
  27. It’s amazing
  28. Is stars enrollment still slow?
  29. I need a kiss
  30. Why does Haleigh
  31. Who wants to make a quick $20
  32. Id rather sleep naked with you
  33. Gagaluv
  34. Anyone wanna play
  35. Heres a way not to get banned
  36. Has anyone
  37. Im gonna take a nap
  38. I swear I’m the only person
  39. Well Ik I’m nommed
  40. Save me in stars vlog!

No offense RJ

Mar 7, 2018 by wildboy12
danger but you sure do play victim a lot. Everytime somebody says anything about black people you flip your shit! Just take it easy man, let people have their opinion and go on about your day.

Comments

What? I never said I’m a victim in any situation what are you on?
Sent by Danger,Mar 7, 2018
danger you act like because you are black you deserve to be treated better than everyone else.
Sent by wildboy12,Mar 7, 2018
wildboy12 What? LMAO. Take your ugly ass out my mentions, slender man looking fuxj
Sent by Danger,Mar 7, 2018

Leave a comment