Big Brother and online Hunger games.
titoburitto

titoburitto's blogBlog

  1. what YouTubers do u watch??????
  2. any juicy drama this week happened?????
  3. WTF?????
  4. TITO'S TUESDAY TEA! [Volume 1 Issue 2]
  5. TITO'S TUESDAY TEA! [Volume 1 Issue 1]
  6. I’m gonna start a weekly blog
  7. PYN 4 a TBH :)
  8. Love the F3 this Stars ♡
  9. You know damn well someone is racist
  10. Seems like neither flavor
  11. Reading poll box
  12. Bamold: who are you?
  13. Being gay w a lot of straight friends
  14. At my airbnb
  15. I never understood
  16. when did 101 dolmations
  17. when u aint even nommed
  18. WTF
  19. #LoganPaulIsOverParty
  20. what do i have (TMI HONESTLY)
  21. MY FUCKING WIG FLEW
  22. PYN if ur joining Stars
  23. Which tito phase was ur fav
  24. Vanilla or spice
  25. I need a loyal TG man
  26. Pussy like girls
  27. I am arris
  28. Be my friend
  29. I better see the DAMN same support
  30. Actual convo
  31. Y’all stay clowning
  32. Omg
  33. Pyn
  34. So glad i did the mission trip
  35. Omg visiting Mexico rn
  36. Joke of the day
  37. Missing my bestie
  38. I AM BALD
  39. I need new TG besties
  40. Bitch i am NOT the one

Which tito phase was ur fav

Dec 30, 2017 by titoburitto
A) noob that was a major rozlyn sheep
B) mooning everyone
C) the i play in every tengaged ORG ever tito
D) Tito’s BURRITO if u know what i mean
E) and the worst...... being bffs w levonini & Minnesota

Comments

F) the Tito that was being hated on by Thirteen

That one
Sent by Philip13,Dec 30, 2017
G) Tito on a Snapchat-Drawn Wrecking Ball
Sent by NicoleF,Dec 30, 2017
D) Tito’s BURRITO if u know what i mean
Sent by garrievans97,Dec 30, 2017
D) Tito’s BURRITO if u know what i mean
Sent by Mexus,Dec 30, 2017
My name is Tito! Tito Burrito!
Sent by tito_burrito,Dec 30, 2017
Between A and B
Sent by alanb1,Dec 30, 2017

Leave a comment