Big Brother and online Hunger games.
titoburitto

titoburitto's blogBlog

  1. (dont open if grossed out easily)
  2. TIFFANY POLLARD IS CONFIRMED
  3. TITO'S TUESDAY TEA! [Volume 1 Issue 3]
  4. i am so bored
  5. TITO'S TUESDAY TEA! [Volume 1 Issue 2]
  6. TITO'S TUESDAY TEA! [Volume 1 Issue 1]
  7. I’m gonna start a weekly blog
  8. PYN 4 a TBH :)
  9. Love the F3 this Stars ♡
  10. You know damn well someone is racist
  11. Seems like neither flavor
  12. Reading poll box
  13. Bamold: who are you?
  14. Being gay w a lot of straight friends
  15. At my airbnb
  16. I never understood
  17. when did 101 dolmations
  18. when u aint even nommed
  19. WTF
  20. #LoganPaulIsOverParty
  21. what do i have (TMI HONESTLY)
  22. MY FUCKING WIG FLEW
  23. PYN if ur joining Stars
  24. Which tito phase was ur fav
  25. Vanilla or spice
  26. I need a loyal TG man
  27. Pussy like girls
  28. I am arris
  29. Be my friend
  30. I better see the DAMN same support
  31. Actual convo
  32. Y’all stay clowning
  33. Omg
  34. Pyn
  35. So glad i did the mission trip
  36. Omg visiting Mexico rn
  37. Joke of the day
  38. Missing my bestie
  39. I AM BALD
  40. I need new TG besties

Vanilla or spice

Dec 29, 2017 by titoburitto
no chocolate nor rice......

sorry dav_o_79 & tpidude73

Comments

LOOOOOOOOOOOOOOOL
Sent by dav_o_79,Dec 29, 2017
garrievans97
luckylefty
sachi
icebeast
danger
darriusdabest
deshonbannedisback
skylord
Sent by MarieTori,Dec 29, 2017
konohavillage1
Sent by dav_o_79,Dec 29, 2017
LOL?
Sent by garrievans97,Dec 29, 2017
ur an idiot
Sent by deshonBANNEDISBACK,Dec 29, 2017
Lmaoooo
Sent by LuckyLefty,Dec 29, 2017
http://78.media.tumblr.com/62de3ef2ded28379153e51b511c36d92/tumblr_nusek2G8Fv1qdla50o8_400.gif
Sent by konohavillage1,Dec 29, 2017

Leave a comment