Big Brother and online Hunger games.
titoburitto

titoburitto's blogBlog

  1. i never give my password out
  2. most AWKWARD call ever
  3. TITO'S TUESDAY TEA! [Volume 1 Issue 2]
  4. TITO'S TUESDAY TEA! [Volume 1 Issue 1]
  5. I’m gonna start a weekly blog
  6. PYN 4 a TBH :)
  7. Love the F3 this Stars ♡
  8. You know damn well someone is racist
  9. Seems like neither flavor
  10. Reading poll box
  11. Bamold: who are you?
  12. Being gay w a lot of straight friends
  13. At my airbnb
  14. I never understood
  15. when did 101 dolmations
  16. when u aint even nommed
  17. WTF
  18. #LoganPaulIsOverParty
  19. what do i have (TMI HONESTLY)
  20. MY FUCKING WIG FLEW
  21. PYN if ur joining Stars
  22. Which tito phase was ur fav
  23. Vanilla or spice
  24. I need a loyal TG man
  25. Pussy like girls
  26. I am arris
  27. Be my friend
  28. I better see the DAMN same support
  29. Actual convo
  30. Y’all stay clowning
  31. Omg
  32. Pyn
  33. So glad i did the mission trip
  34. Omg visiting Mexico rn
  35. Joke of the day
  36. Missing my bestie
  37. I AM BALD
  38. I need new TG besties
  39. Bitch i am NOT the one
  40. Fakest bitch I’ve ever met.

I am arris

Dec 29, 2017 by titoburitto

Comments

so ur gay
Sent by Vlad21,Dec 29, 2017
Have an awesome NY Tito :)
Sent by Cornelia,Dec 29, 2017
so ur gay
Sent by Irelia,Dec 29, 2017
U TOO BAE <33333 Cornelia
Sent by titoburitto,Dec 29, 2017

Leave a comment