Big Brother and online Hunger games.
sprtsgy1989

sprtsgy1989's blogBlog

  1. who is in first place in premier league
  2. anyone wanna form survivor super tribe
  3. pyn if you want devils wings
  4. im almost out of the hof
  5. where does a buck eat his food
  6. Am I the only one
  7. What does a tired person use to wipe their face
  8. Losing by .3% sucks
  9. My stars song
  10. Can someone make me a stars sign
  11. Today so neg thumper day
  12. Hmmm look at the 13 comment
  13. Ty for the saves everyone
  14. Where do people who amass in a group go
  15. Did I make a mistake
  16. +if Dcsooner should join stars
  17. Best host for popularity contest
  18. What is a cops least favorite type of insect
  19. Your pizza blog
  20. Today is neg liv day
  21. What is a teacher a witness to at school
  22. Name the least popular contest judge
  23. Omg
  24. What animal is not weak
  25. Since when is stars not 6:00 eastern time anymore
  26. Is it safe to join stars
  27. What type of person always wins a poll
  28. Ty 58.2%
  29. What type of person can't win a contest
  30. Thanks 71.4%
  31. What parent is more popular
  32. Should I join stars
  33. I need a new frat
  34. Rate my avi
  35. Pyn if you want a gift
  36. what type of horse has a bad dream
  37. today is neg olivia day
  38. what do you call dr dres mom
  39. what part of a flower do you use in the dark
  40. Hi

Pyn if you want a gift

4thMay 29, 2018 by sprtsgy1989
May gift someone I have enough ts for shops and hardly on this site

Comments

Blue Kendall please!
Sent by Brxan,May 29, 2018
Any of the weaves would make my day <3
Sent by Fetish,May 29, 2018
Me anything
Sent by FireWolf,May 29, 2018
grey tattoo
Sent by Lavaworks,May 29, 2018
Yeah please Sean! I’d love for you to support iScotty or gagaluv and gift me 😇😇☀️
Sent by LoveLife,May 29, 2018
moi
Sent by danyyboy67,May 29, 2018
Gift maddog16 hair :)
Sent by GoodKaren,May 29, 2018
Eyes background or black weave pls
Sent by LoveLife,May 29, 2018
Hazel LashBlast Eyes please💁🏼‍♀️
Sent by Neximos,May 29, 2018
wow the green sweater plz
Sent by Halloween,May 29, 2018
Me blue weave
Sent by MyrtleMountain,May 29, 2018
Balmain After Party Dress - I wanna be a pretty woman, in true sprtsgy1989 fashion I'll crack a joke to win you over...

What do you get when you cross an angry sheep with an angry cow?
-
-
A Baaaad Moooooood *Bows*
Sent by dandoe,May 29, 2018
Me please! I’ve never received a gift before!
Sent by Xavier707,May 29, 2018
ur fav lions fan :D
Sent by JasonXtreme,May 29, 2018
Me please
Sent by Amnesia_,May 29, 2018
me please never received one and i am fairly new
Sent by BigShak,May 29, 2018
me !
Sent by FelipeS,May 29, 2018
me please
Sent by FocusBlast,May 29, 2018
Hey, I don't, but nice to see you back :)
Sent by Matte,May 29, 2018
Ocean Blue Kendall 2.0 or Ombre Niall
Sent by Girllover101,May 29, 2018
Ohh me 💙❤hru btw?
Sent by MarieEve,May 29, 2018
You should gift Valia she needs hair <3
Sent by jessloveee,May 29, 2018
And if you dont pick me for the black hair (lol hint), you should gift jessloveee because she's awesome. <3
Sent by Valia,May 29, 2018
Me
Sent by bigbrotherlover7,May 29, 2018
Oh me please :( I’m a tv star and litterally have fuck all for gifts , people don’t like me
Sent by Crayadian,May 29, 2018
U won stars buy ur own stuff bitch
bigbrotherlover7
Sent by semajdude,May 29, 2018
Me anything
Sent by lhooper902976,May 30, 2018
mee
Sent by BlueStar1367,May 30, 2018
Me
Sent by HawaiianBruh,May 30, 2018
gift patootie the black kylie
Sent by HaliFord,May 30, 2018
Me. I’ll take anything
Sent by Burgerman2929292,May 30, 2018

Leave a comment