Big Brother and online Hunger games.
sjsoccer88

sjsoccer88's blogBlog

  1. I am drunk Imi.
  2. I am D E A D @
  3. I don't even know him but why is...
  4. Hey!
  5. LMAO how can you cheat for 30 merges
  6. The multis and cheating must stop in survivor
  7. And their red noses are gone within a minute
  8. This is fucking bullshit
  9. Well my theory of farthest left
  10. Your highest ranked Gold Level is back
  11. Imagine being so bitter for no reason
  12. SMH
  13. Wow... I am shocked!
  14. Ranking the Alphabet...
  15. Algo and God are still on my side :)
  16. Just got a "Defamation of Character"..
  17. When Algo and God are looking out for you...
  18. Two down. 4 more to go :)
  19. PYN and I’ll tell you if I’d
  20. One down. 5 more to go :)
  21. Imagine being 55 and stalking someone
  22. Welp!
  23. Posted 3 cheap 80T$ designs!
  24. What a great week for me to go to a
  25. Quick Big Brother Blog Game: Winner...
  26. :O
  27. Quick Big Brother Blog Game: FINAL 2
  28. Quick Big Brother Blog Game: Final HoH
  29. Quick (~1 hour tops) Big Brother Blog Game
  30. Posted 3 designs! 350T$ a piece
  31. For all you young people or the ones who never..
  32. LMAO trying to do a Gift 4 Gift and
  33. Posted 2 new items! Both 350T$
  34. Me getting 4th in TRS AND
  35. You don’t LOL
  36. Wow!
  37. Shops
  38. TRS Speech until admin will post it
  39. Why don’t you get me next time unless
  40. Another Pokémon design!

You don’t LOL

Sep 2, 2018 by sjsoccer88
You legit ignored people that nominated you after you nominated them first!
Aaliyah_ that is called being a bitter bitch
You got 5th. Take it with pride. But we both could have made it further had you not been stubborn and at least listened to what everyone had to say

Comments

+15
Sent by Typhlosion37,Sep 2, 2018
Ashamed at tg for allowing her to make it to F5 and not Tanya. Yay support fake personas!
Sent by Holder,Sep 2, 2018
holder oh I know. Tanya deserved it way more
Sent by sjsoccer88,Sep 2, 2018

Leave a comment