Big Brother and online Hunger games.
sjsoccer88

sjsoccer88's blogBlog

  1. Hey!
  2. LMAO how can you cheat for 30 merges
  3. The multis and cheating must stop in survivor
  4. And their red noses are gone within a minute
  5. This is fucking bullshit
  6. Well my theory of farthest left
  7. Your highest ranked Gold Level is back
  8. Imagine being so bitter for no reason
  9. SMH
  10. Wow... I am shocked!
  11. Ranking the Alphabet...
  12. Algo and God are still on my side :)
  13. Just got a "Defamation of Character"..
  14. When Algo and God are looking out for you...
  15. Two down. 4 more to go :)
  16. PYN and I’ll tell you if I’d
  17. One down. 5 more to go :)
  18. Imagine being 55 and stalking someone
  19. Welp!
  20. Posted 3 cheap 80T$ designs!
  21. What a great week for me to go to a
  22. Quick Big Brother Blog Game: Winner...
  23. :O
  24. Quick Big Brother Blog Game: FINAL 2
  25. Quick Big Brother Blog Game: Final HoH
  26. Quick (~1 hour tops) Big Brother Blog Game
  27. Posted 3 designs! 350T$ a piece
  28. For all you young people or the ones who never..
  29. LMAO trying to do a Gift 4 Gift and
  30. Posted 2 new items! Both 350T$
  31. Me getting 4th in TRS AND
  32. You don’t LOL
  33. Wow!
  34. Shops
  35. TRS Speech until admin will post it
  36. Why don’t you get me next time unless
  37. Another Pokémon design!
  38. Admin please ban Brazilians and their multis
  39. Why Anas is a disgusting person and player...
  40. Tell me how y’all are

Voted in the Alabama special election...

Dec 12, 2017 by sjsoccer88
For Senator! :)

Happy now aquamarine?

Did y'all vote?
hwest14
baileyboy1

Comments

I have faith you didn't vote for a child predator. :D

https://38.media.tumblr.com/f1004f67e53e81e6c731e921f79e423a/tumblr_nintlxnSoC1qj8zl5o1_250.gif
Sent by _Aria,Dec 12, 2017
did you vote Roy?? sjsoccer88
Sent by gagaluv,Dec 12, 2017
_Aria any evidence?
besides the fake yearbook where the person added her own words?
Sent by gagaluv,Dec 12, 2017
if you votes roy Moore i willslap you
Sent by Memphis_Grizzlies,Dec 12, 2017
oh what is wrong Memphis_Grizzlies you still buying into the fake news shit....people making up shit from 40 yrs ago to hurt his election?........show me some proof
the yearbook already debunked
Sent by gagaluv,Dec 12, 2017
stop watching fox news
Sent by Memphis_Grizzlies,Dec 12, 2017
maybe you should stop believing everything you hear Memphis_Grizzlies and keep up with the news.........YEARBOOK DEBUNKED now what?
Sent by gagaluv,Dec 12, 2017
maybe you should learn how to not speak your native tounge like an agitated 5 y/o gagaluv
Sent by Memphis_Grizzlies,Dec 12, 2017
what does my speaking have to do with the yearbook being debunked? @Memphis_Grizzles are you mad?
Sent by gagaluv,Dec 12, 2017
I did a write in last week bc I'm at college
Sent by hwest14,Dec 12, 2017
i voted :o
Sent by baileyboy1,Dec 13, 2017

Leave a comment