Big Brother and online Hunger games.
purplebb4

purplebb4's blogBlog

  1. I wanna cut to the feeling oh yeah
  2. idc if ur bitter bcuz women left
  3. love me love me don't be sweet
  4. don't want ur stupid love
  5. stream lets be friends by Carly rae jepsen
  6. Stream Yikes
  7. orange level tag urself here!
  8. I have picture proof that
  9. I just cant
  10. Alvaro/varlto
  11. James/J2999
  12. Jimmy/bb5lover
  13. Corey/coreyants
  14. this needs to be said
  15. the best gaga album is ARTPOP
  16. im going to make u guys dead bodies
  17. its wild seeing the little 2020 next to each blog
  18. cause im im im im
  19. Vaayu
  20. Parvat
  21. by a vote of 17-0-0
  22. omg wait
  23. Rihanna was run over by Camila caracist
  24. there is a premade in that frooks
  25. Why haven't you told anyone you're
  26. camila cabello is RACIST and we TOLD y'all
  27. Last Day to Apply for Purple's Survivor S6!
  28. Last Day to Apply to Purple’s Survivor S6!
  29. Why Tina Wesson is ...
  30. Purple's Survivor: Karakoram - APPS OPEN!
  31. Purple’s Survivor: Karakoram - APPS CLOSE FRIDAY
  32. Purple’s Survivor: Karakoram - APPS OPEN
  33. im crying
  34. Survivor S39 Winner Spoilers
  35. Purple's Survivor: Karakoram - APPS OPEN!
  36. Purple's Survivor: Karakoram - APPS OPEN!
  37. Purple’s Survivor: Karakoram - APPS OPEN
  38. stars support
  39. he may be offline
  40. you shoulda never called me a fat ass kelly price!

There's more RACISM in our midst

15thSep 11, 2019 by purplebb4
and surprisingly? It's not Blitszims this time.
In fact its peace123 and colindress96
Are we surprised? No. As long as I and most people on here remember Connor has been a vile FATASS who sits at his computer all day slinging around bigotry with the 3 friends he still has on this site. I guess when you have 5 chins you have nothing better to do with your time. Oh well. Just wanted to let those of you who DON'T know how vile Nick is how disgusting he is. Period!

Comments

LMFAO
Sent by peace123,Sep 11, 2019
+++++++++++++++++++++
Sent by noobsmoke13,Sep 12, 2019

Leave a comment