Big Brother and online Hunger games.
owlb0ned

owlb0ned's blogBlog

  1. who has watched money heist?
  2. any1 watch billionaire boys club?
  3. who lives in california
  4. REECE RETURNED???
  5. why is a 40 yr old trying to bully a 17 yr old
  6. JOIN FROOKS
  7. i'm so happy
  8. wishes my friends wanted to call me
  9. beyonce overrated????
  10. who wants to be my valentine
  11. if i got a superlative of tengaged
  12. if i got a superlative of tengaged
  13. FIRST PYN UPDATES!
  14. PYN and i'll draw ur avi FOR REAL
  15. donate cos im a broke bitch
  16. can you break up with your boyfriend
  17. WHO WANTS TO PLAY A SURVIVOR ORG?
  18. Logging out
  19. ANYONE LOOKING TO PLAY A SURVIVOR ORG?
  20. Ever want to play a real ORG?
  21. hi
  22. whats happening with bryan
  23. i feel like i've turned into a frat boy
  24. WHO LIVES
  25. i love david dobrik
  26. DONATE PLZ
  27. is this why str8s like tom brady
  28. 2 more for castings!
  29. ur talking mad shit
  30. please donate
  31. what tengay users do u hate?
  32. No title
  33. hey gays
  34. MY PRONOUNS ARE
  35. hi
  36. 7 RINGS FT 2 CHAINZ YASSSS
  37. FROOKS
  38. im a stan
  39. i'm bored
  40. any1 wanna roblox

some of my fav tg user quotes

Oct 17, 2018 by owlb0ned
WHAT ARE YOURS?

reminds me of the time i tried to drown in owlb0ned's pussy but i wouldn't die
Sent by BengalBoy,Nov 21, 2017

[6:07:40 PM] Black Ben: Honey ur gassed

[3:18:52 PM] Jess Mckenzie: i wanna be a special ed teacher dru
[3:19:00 PM] dru: is that why youre on tengaged jess

[9:56:19 PM] badgalcandy: Ortiz how about you get a green card and find a girlfriend your age off the internet ***

[12/5/15, 10:18:42 PM] lind: can u fucking wait lad
[12/5/15, 10:18:54 PM] RJ: Woah @ the cursing.........
[12/5/15, 10:19:01 PM] lind: lad is not cursing

zachboy967 6 min ago
Jess is nice I promise and very pretty
Reminds of jesus if he was a girl

[3:33:13 AM] Carson: Sry i fell asleep while wanking
[3:34:26 AM] Kiren: ive done that
[3:34:31 AM] Kiren: usually when im really stoned
[3:34:42 AM] Zak: yeh same bro haha 420 blaze it
[3:35:05 AM] le brat.: WEED < 3
[3:35:14 AM] Zak: ANNIKA < 3
[3:35:31 AM] Carson: 40 mph wanking, starting to sweat (:|
[3:36:13 AM] Kiren: i missed 4/20
[3:36:30 AM] Zak: too busy lifting weights all day, I'm sure.
[3:37:01 AM] Carson: Yeah hes a ufc fighter too

[2:14:54 AM] Jake [Jakehou97]: I WILL GO PLAY FOOTBALL AT 2AM TO PROVE I AM A MAN

[12:11:47 AM] Ben.Milkisgood: you know what i did do though
[12:11:57 AM] Ben.Milkisgood: i played a VERY intense game of hungry hungry hippos last week
[12:12:04 AM] Ben.Milkisgood: and in order to win i pushed my friend out of his chair
[12:12:09 AM] Ben.Milkisgood: he gave me a dirty look but
[12:12:11 AM] Ben.Milkisgood: i did what i had to do to win
[12:12:30 AM] Ben.Milkisgood: thank god i lived through such a catastrophic event

[2:50:22 AM] Kiren: do they speak english in england

[3:30:23 AM] Kiren: jess i hope u get deported to britain

From Kenobi300
No title
Dec 8, 2013 00:32:53
to owlb0ned
YOURE A RAT FACED CUNT U SLUT!

theres more but i cant find them

Comments

oh boy do i have some of these
Sent by BengalBoy,Oct 17, 2018
where is my not british comment? :(
Sent by maturo,Oct 17, 2018
From owlb0ned bought in shop Trainwreck
When I touch myself at night, I imagine you working out breaking a sweat or me grabbing onto your muscular arms as you fuck me until I can't scream anymore. Also I miss your monster cock. Ifly :* X
Sent by BengalBoy,Oct 17, 2018
delete the icing quote before ur banned LOL
Sent by EliOrtiz1234,Oct 17, 2018
[30/08/2018 04:11:07] mäma zuelke (may sin): lol john you're mad pathetic.  i tried to help you out but you still suck up to the big strong white guys because you're a loner and want their attention.  lemme forget to ever give you any advice from now on because you're too clueless to take it.
Sent by BengalBoy,Oct 17, 2018
eliortiz1234 LOL IS IT OK NOW
Sent by owlb0ned,Oct 17, 2018
[05:49:00] Nic| Rawr25: im legit losing a spam war and ive been spamming all day and ill ask is for you to plus it takes fucking 5 seconds of ur day and u cant even do that like please dont speak to me ever again it takes fucking days of work to spam but u obviously dont give a fuck so whatever its fine bye cunt
Sent by BengalBoy,Oct 17, 2018
u think ur so cool
May 11, 2015 by tofutime
hiding behind your big bad mod points well i'd love to see what would happen if i ran into u on the street when u weren't behind ur dorito-dusted keyboard but i cant say on here i don't think but im sure u can imagine bitch
Sent by BengalBoy,Oct 17, 2018
Jess is nice I promise and very pretty
Reminds of jesus if he was a girl
Sent by Brayden_,Oct 17, 2018
BENGALBOY LOL THE RAWR ONE
Sent by owlb0ned,Oct 17, 2018
owlb0ned LMAO DO U HAVE THE ONE BY TENACIOUS TIM ABOUT GETTING UP IN UR GUTS LIKE LASAGNE
Sent by BengalBoy,Oct 17, 2018
bengalboy lol omg i dont think so id have to search
Sent by owlb0ned,Oct 17, 2018
Have you ever thought of yourself as a sex beast even though you are probably just a scrawny 18 year old?  Well, DragonSlayer4u brand ego suppressants are here to help!!  Our patented formula works by inhibiting your desire to brag about your imaginary sex life.  With DragonSlayer4u brand ego suppressants, you can stop annoying everybody with your stupid and pointless blogs!!
Sent by Scononduders,Oct 17, 2018
These are funny af, +13!
Sent by TR1364,Oct 17, 2018
scononduders LOL I MISS HIM
Sent by owlb0ned,Oct 17, 2018
DragonSlayer thinks that he's really really attractive yet he's never shown his face. He acts like he's a pimp in real life and has sex with like 20 whores when in reality your sock doesn't count bro. He's a loser and a fake. He needs to GTFO this website because all he does is embarrass himself and everyone knows his stories are fake.
Sent by Scononduders,Oct 17, 2018
scononduders ya thats why its funny
Sent by owlb0ned,Oct 17, 2018
Oh that’s another quote owlb0ned plus rumor has it he’s on here again.
Sent by Scononduders,Oct 17, 2018
bengalboy fuck off nerd
Sent by Zuelke,Oct 18, 2018

Leave a comment