mocallio

mocallio's blog

  1. Anyways im logging out for tonight
  2. Wait... so Hisoka called someone a nigger?
  3. Memphis is my fav tger who's not my friend
  4. Do yall think college is a scam?
  5. How do yall feel about this gay story?
  6. My fav song from each Beyonce album
  7. Me when i found out Ari was a bully
  8. Apparently Ariana and Demi were bullies
  9. Is Glory Days - Lil Mix a good album?
  10. guess my age. winner gets a gift
  11. how much in debt is Fergie from
  12. aint LAB filled w trump supporters
  13. Papa John's or Chipotle?
  14. DAE wish they were born in 2000s
  15. if ur in college, comment ur major
  16. guess my age
  17. lets hope glenn makes 2nd chances on trinity!
  18. when you see a klan member on the blogs
  19. fact: i stopped watching tbb2 when hlc
  20. these trump supporters calling
  21. finally filtered the poop girl
  22. Am I the only 1 who watches her V
  23. Are y'all #TeamCamila or #Team5H
  24. Rank Katy Perry's albums in the comments
  25. Im doing a Tengaged Charm School
  26. Is Tengaged still atheist?
  27. did anyone see that?
  28. This Fergie visual album has me pressed
  29. What's your fav song from Double Dutchess?
  30. wait. Who is tg mad @ from T-Brother?
  31. College students of tg, what's your major?
  32. is the last bb19 ep worth watching?
  33. Why do people not stan Dominique on BB19?
  34. + for Prism, - for Witness
  35. + for Dominique, - for Elena
  36. the bb house seems to make ppl go crazy :/
  37. This is THE anthem, hit of the century
  38. To people who spend $$ on ts,
  39. Making someone for having no friends makes u
  40. If U had the energy to post confederate flags

Last comments

  1. Steel in "fucking in forests is def of white ppl shit" 22 hours
  2. Brayden_ in "fucking in forests is def of white ppl shit" 22 hours
  3. Etienne in "fucking in forests is def of white ppl shit" 22 hours
  4. Memphis_Grizzlies in "fucking in forests is def of white ppl shit" 22 hours
  5. YouAllSuck in "fucking in forests is def of white ppl shit" 22 hours
  6. YouAllSuck in "Does anyone follow bgctea" 22 hours
  7. Memphis_Grizzlies in "Does anyone follow bgctea" 22 hours
  8. joey96 in "Does anyone follow bgctea" 22 hours
  9. Thirteen in "comment a celeb u think is in kkk or rapist" 1 day
  10. Memphis_Grizzlies in "comment a celeb u think is in kkk or rapist" 1 day
  11. Nichole98 in "comment a celeb u think is in kkk or rapist" 1 day
  12. Memphis_Grizzlies in "The 3 FCC people are rapist/kkk" 1 day
  13. Electric in "The 3 FCC people are rapist/kkk" 1 day
  14. Bambino in "Racists, stop negging my college blogs LMAO" 2 days
  15. MoreBeastThanYou in "when the kid you used to babysit" 2 days

Moc

Posts 3204 posts

I'm about to do my homework Apr 7, 2011
let's hope I'll finish before 3am -.-
Points: 2 1 comments
ugh... I hate when teachers decide this one day Apr 7, 2011
to give me THIS much homework.  I got like 6 hours of homework to do tonight lls.  Wish me luck on getting a good grade on them since teachers GRADE homework -.-
Points: 2 0 comments
I need advice on what to make a design on Apr 7, 2011
anything yall particularily want.  I'll try my best LOL
Points: 9 0 comments
Bid this in auctions Apr 6, 2011
http://www.tengaged.com/design/auction-2217

It'd be too funny to see someone wearing it LOL.  I'm proud of myself for making it into auctions.  Thanks for the plussers, especially the ones who plussed it big.  Yall are amazing and thank you.
Points: 0 0 comments
old castings are too fun atm Apr 5, 2011
tbh plus/comment if you agree
Points: 0 0 comments
omg @ how new castings are back Apr 5, 2011
Im definitely joining one lls.
Points: 10 1 comments