Big Brother and online Hunger games.
mathboy9

mathboy9's blogBlog

  1. kinda the song of the year
  2. the reaction to my top blog
  3. ive been working at old navy
  4. top blog at 164 points...
  5. I DONT CARE IF IT WAS AUTOCORRECT
  6. gift me this ghetto shit plz
  7. i would like to CLEAR THE AIR.
  8. u are a MEAN MEAN girl
  9. girl we going to Islam?
  10. SOMEBODY HACKED MY DEAR FRIEND
  11. my MAILS....
  12. WHAT is that recolor...
  13. should i go to the aly & aj
  14. WTFF!!
  15. I always have
  16. so nice of
  17. PYN for a rate
  18. HEY CUPID YOU SHOT MY HEART
  19. No title
  20. honestly
  21. Cujo.
  22. Haha I think you're a bit bothered
  23. its not like
  24. i just dont get it
  25. congrats on your multi win love
  26. somebody needs to collect
  27. is anybody still in contact with
  28. No title
  29. support GAMEPLAY!!
  30. congrats
  31. jeffree star is racist
  32. i cant lie
  33. i really have
  34. AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
  35. i do
  36. ribs by lorde
  37. leach
  38. woke up with the worst sore throat
  39. u have me filtered but
  40. No title

the funniest thing is

Nov 6, 2018 by mathboy9
all the attention-seeking gays who scream about how they r republican every election on the blogs page to get a few clicks! too bad ur voting for ppl who hate u :D

Comments

https://files.tengaged.com/img_a/av.189293.1.jpg?id=1541531442
Sent by ItsAlexia,Nov 6, 2018
they dont hate gays. u idoit
Sent by Babeeeidah,Nov 6, 2018
Some republicans are more moderate on then issue tho, not repub thoo
Sent by zachbbs,Nov 6, 2018
Republicans aren’t that bad, and btw you guys put dems as good people when they have done pretty messed up things
Sent by kingLiam,Nov 6, 2018
I want 👨‍💼DADDY TRUMP👨‍💼 to deport me 👅💦
Sent by Marktint_1,Nov 6, 2018
this blog feels like a personal attack
Sent by Obstreperous,Nov 6, 2018
kingliam i literally never said that... im barely even a democrat its just embarrassing to me because the true intentions of blogging republican shit on a gay-dominated website is just so transparent!
Sent by mathboy9,Nov 6, 2018

Leave a comment