Big Brother and online Hunger games.
mahogany

mahogany's blogBlog

  1. this stars blog drama
  2. hmmm that's a lot of blogs for you to remove now
  3. yh cuz
  4. Whenever u feel bad about yourself
  5. Go ahead call the cops
  6. i'm sorry but
  7. This is honestly pathetic
  8. also u still look like shit
  9. I love the "drag"
  10. imagine
  11. vvvv love how this won't get rage negged
  12. tonight was so fun on the blogs page
  13. Don't intimidate teenagers online
  14. Loooool
  15. Soooooo
  16. Just saw that the Führer took his own life.
  17. I've been thinking alot since last night
  18. I find it almost insulting to Hitler’s life
  19. So on the topic of the TOS
  20. #repost
  21. I guess we live in a world where
  22. Literally definition of abuse of power
  23. Oh is calling someone a racist against the rules..
  24. SO
  25. Carlos isn't listening to u girl
  26. Same peeps
  27. That's ur 'best friend' mr kondom?
  28. Test
  29. Wow lol my blog was deleted
  30. Fiesta salsa quinceanera
  31. Shut it carolyn
  32. connorthomson ummm IDK maybe cause the terrorist..
  33. REST IN PEACE TO A TRUE TENGAGED HERO
  34. Sorry but honestly
  35. Are u there Carlos?
  36. PROTEST FASTS
  37. ALL STARS FASTS
  38. I mean idk her address but
  39. Wow gagaluv doxxing people
  40. daniel123456

9th- Skype Project Runway Season Ranking

Jan 2, 2018 by mahogany
CHARTS & LOOKS: https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vTCeex3tSPtoLCAUtkUc9Qvk9KGyy3VNhQ3-MhzOU1SluYEleM0FrDZHaAY7-Rqv2tQyodX24B1mOiY/pubhtml

So it's time for a blindside, SEASON TWO, auf wiedersehen.

This season is obviously legendary & classic, like almost 3 years ago now, and I'm really sad that I can't recover any of the looks from it, if any of the designers happen to have any of them saved pls hmu.

Anyway, this season both killed and IMMORTALIZED the franchise, with all involved mad af over the Giraffez win afterward, leading to a 2-year hiatus. In all fairness, this season was probably the biggest hot mess in terms of quitting/inactivity other than maybe season 12.

The Good:
-Halloween's stunning entrance look.
-Brenda and Omen staging a huge #comeback and winning the Olsen Twins challenge.
-The hodgepodge final 4, while kind of weak tits overall, is really hilarious in hindsight
-Some iconic looks of those I can remember, including Craig's plinko balls over his nips and Irina's newspaper look.
-Jermin was there for some reason.

The Bad:
-The frontrunners Irina and Bran get #robbed and quit (respectively) at the end unexpectedly, setting off the chain of events leading to Giraffez's win
-I brought back Bertie Botts for some reason? I guess everyone was really inact or bad.
-Giraffez's collection wasn't bad, but the other collections must have been pretty weak to lose namsaying.

Seasons still in contention:
1
3
4
6
7
9
10
11

Tagging the designers on this season:
Giraffez
@BrendaMeeks
Highnoon
bigdizzleyomama
clone
yaxha
theomen
JJcanada
howlovely
lassidoggy
No idea who alex is tbh
halloween
queenisha
jermin119

Comments

yas season 1 still fighting
Sent by koolness234,Jan 2, 2018

Leave a comment