Big Brother and online Hunger games.
mahogany

mahogany's blogBlog

  1. Cancer free in 9 days huh?
  2. 7:03 PM PT Rockstar says that 911 is an inside job..
  3. i wanna get shot in the head
  4. I'm only staying if
  5. Yeah this place is worthless now
  6. real question
  7. icon
  8. Pay me for my silence
  9. Wow
  10. No title
  11. Anyone for skypes next top model
  12. sounds like
  13. hosting a mystery diners skype game
  14. So whatever happened to
  15. I'm out
  16. Yeah remember when the dirty brazilians
  17. might host a total drama island themed vivor
  18. hosting an I love money skype game
  19. my favorite ban
  20. any uk tgers here at the wedding?
  21. my avatar is perfect
  22. Project Runway long-term
  23. r u a designer?
  24. I 4got bbcan existed
  25. I SWEAR FOR GOD
  26. I understand
  27. Survivor Maryland: Live reaction
  28. this stars blog drama
  29. hmmm that's a lot of blogs for you to remove now
  30. yh cuz
  31. Whenever u feel bad about yourself
  32. Go ahead call the cops
  33. i'm sorry but
  34. This is honestly pathetic
  35. also u still look like shit
  36. I love the "drag"
  37. imagine
  38. vvvv love how this won't get rage negged
  39. tonight was so fun on the blogs page
  40. Don't intimidate teenagers online

13th- Skype Project Runway Season Ranking

Jan 2, 2018 by mahogany
Hello I am here with this next entry, I have been busy linking every single look ever to the charts, which is almost done.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vTCeex3tSPtoLCAUtkUc9Qvk9KGyy3VNhQ3-MhzOU1SluYEleM0FrDZHaAY7-Rqv2tQyodX24B1mOiY/pubhtml

Anyway the NEXT season I will cut is Season 12.

So after the models season this game kinda started to cool off, reflecting in the general lack of excitement surrounding this season & then the hiatus before 13. This season was really a drag to host due to some really big personalities being loud (looking at u Zac, Imogen, Mama Z and British Romeo) and my girls Dr. Maria and Nisha QUITTING early on leaving me out to dry. Still some great fashion it was just a big mess.

The good:
-2 very inspired & driven newbies in Zac & Daniel Texty making it to final 5, but also see below.
-An unexpectedly strong Challenge 7 showing leading to the shocking boot of Sh'Neeka.
-A new star rises in AlanDuncan who scrubs to the end to deliver a shocking collection, also this is the season iconic & prolific designer Lukey aka Akari hits her stride.

The bad:
-Sh'neeka going home also kinda sucked and her absence was very noted in the end of the season.
-I probably shouldn't have brought back BOTH eliminated designers but I remember being very concerned about the number of designers I had left for some reason, also Zac was being kinda a shit about it when he was elimmed
-The quits really sucking out a lot of suspense and causing the early season to drag,
-Mama Z doing a repeat of the very last season and coming in very strong only to have a big mama meltdown AGAIN

Yeah this was one I just kinda remembered as a chore BUT look at all that fashion I have linked in that chart now, it's a shame Alan removes his looks from imgur leaving me only ugly tiny previews to show here which I feel don't do his looks justice

Tagging the designers on this season:
AlanDuncan
Howlovely
captainzacsparrow
rollingderp
texty
britishromeo17
cyrus
thegoodman
rory17
zuelke
queenisha
jourdanbabyxoxo
highnoon
kgamer2218
mathboy9

Comments

Lmao I'm sorry for being such a dick :') mahogany ily boo
Sent by captainzacsparrow,Jan 3, 2018

Leave a comment