Big Brother and online Hunger games.
jjvawesomeness0511

jjvawesomeness0511's blogBlog

  1. Oh...
  2. Hit or miss
  3. whats the point
  4. Don't you love
  5. I'm already tracer
  6. The best time to wear a striped sweater
  7. i'm black now
  8. i always mess up
  9. askmoi
  10. DISLIKE THIS BLOG
  11. illinoisans
  12. Must Read
  13. English test updates
  14. wish me luck on my english test!
  15. pyn if interested
  16. Is this guy gay?
  17. i HATE CLUE #54 SO MUCH
  18. WHY IS THERE A 5/20
  19. WTF IS CLUE #1 ANYWAY
  20. somebody join fuckies
  21. remember chatzy?
  22. Spooky Scary Skeletons
  23. join and fill apps if interested in stars.
  24. pyn for 1-10 rating
  25. read+pyn
  26. join special fastings!
  27. Looking for new people in my season 2 blog story!
  28. The Sole Survivor Blog Story/Game FINALE
  29. i feel u mjfjune
  30. only SOME furries have a mental illness
  31. who has played the most games EVER
  32. how does earn t$ work
  33. VOTE FOR VETO POLL
  34. The Sole Survivor Blog Story/Game Ep.7
  35. For those who care
  36. The Sole Survivor Blog Story/Game Ep.6
  37. My opinion of Natalie has changed.
  38. By the way
  39. THE MASON-DIXON LINE
  40. For quality, windows, siding and doors

The Sole Survivor Blog Story/Game Ep.7

Oct 17, 2018 by jjvawesomeness0511
Male
-Logan (Hoop) Lhooper902976
-Gunther FireWolf DIED BY SYSTEMS FAILURE BY ELECTROCUTION
-Andy Tester HEAD CHOPPED OFF BY GUILLOTINE (MINION)
-J.P. Jasoi DEVOURED BY ENORMOUS BUGS
-Ellis Passionfruit HEAD CHOPPED OFF BY GUILLOTINE
-Jack Coppertribe DEVOURED BY ENORMOUS BUGS
-Cody TwoStep
-Caleb Varlto HEAD SPLIT BY ROCK DIED FROM BLOOD LOSS AND BRAIN DAMAGE
-Zaion Rianguimaraes
-Caleb (Cal) CalebDaBoss DEVOURED BY ENORMOUS BUGS
Female
-Briana Marchesa
-Asiya purplebb4 DEVOURED BY SHARKS
-Ji JonMcGillis
-Jessica BigBrotherSuperToMe HEAD CHOPPED OFF BY GUILLOTINE
-Tamii TR1364
-Madi Maddog16 STABBED BY SPIKES. DIED BY BLOOD LOSS.
-"Noob" C00LDUDE1000
-Natalie @Rylan_Clark_Neal_ DEVOURED BY VENOMOUS SNAKES
-Adelaide Adeleadele
-Charley THEchaneloberlin

THE FOUR APPROACHES THE MYSTERIOUS COMPUTER
Zaion: Heh, let's see what this is about!
Noob: This doesn't look promising.
Zaion: Well Ima see if it turns on.
Computer turns on and automatically takes them to Google Chrome.
Logan: Holy crap it does!
Zaion rests himself in the armchair.
Briana: Well look at the note!
Zaion: Hmmm, don't ask the wrong question. One search. If more u die. *Gulps* I don't wanna do this. But then the armchair buckles him in.
Noob: Well you might as well ask the question!
Zaion: Let's see...what should i ask without being suspicious.
Zaion types "where are we?"
Chrome gives out coordinates. Everyone freaks out.
Logan: Anyone got the phone?
Noob: Adeleide!
Briana: Adelaide! Adel! She doesn't here us! I'll go get her!
Noob comes along.
Zaion: Well. I'll wait...
Logan notices a string...what a strange contraption he thinks. Logan feels a jolt of pain as someone chops their hand into their throat. The unknown person chops the strings activating a spear contraption landing straight through Zaion's brain from the top! He chokes and is killed instantly.
Briana and Adeleide walk over and scream simultaneously! Adeleide stares at Zaion's dead, drooling body and looks at the coordinates. She takes out her phone to dial the previous number as Briana tends to Logan.
Adeleide notices Ji walking through the forest, adel stops what she is doing.
Adeleide: What are you doing?
Ji: Found a note to go to tribal council. Only one person.
Adeleide: Wait! That sounds like a bad idea!
Ji: I feel like he might be pulling a reverse physiology on us. I feel like this may just save us.
Adelaide: Well. Be careful.
Ji continues, reading the note at the same time.
Briana: Logan! Logan!
Logan starts to regain consciencesness.
Logan:P-Pancakes.
Briana: Yes, Pan-wait what? Ok pancakes, whatever. Let's get you some water.
Logan mumbled W-Waffles as Briana carried him to the shore.
Adelaide trembled and called the number.
Adelaide: Yes...YES! I'll give you the coordinates right now!
Shadow: Stop right now!
Adelaide shrieks dropping the phone, cracking it.
Shadow: You have upsetted me. No one is supposed to go this far, especially with so many of you left.
Adelaide: I-I'm not afraid of y-you.
Cody and Tamii rush over: What's happening.
Silent Shadow shoots a bullet at Adelaide's heart.
Adelaide: Oh...........
She stumbles back in pain and the other two catch her.
Shadow: Disrespect me one more time...I swear...No one has ever gone this far since Don...in 7 seasons.
Cody thinking to himself: Don...DON FERGUSON! He was that dude interviewed as the only one who escaped Shadow! But he couldn't say anything due to emotional scars.
Tamii: 7 seasons...
Shadow: Well this is the first one where I actually KILL jeff probst...HAHAHA
Cody:WHAAAAAAAAAAT
Shadow: You guys know too much! Time to die!
He takes out his gone pointing it at cody and cody notices Charley reach behind Shadow pulling him by the neck! He falls back and they ended up wrestling. Shadow throws Charley to the ground and she yelps.
Tamii: Char!
Shadow fires several shots on Charley.
Tamii:No!!!!
Shadow: Such a disobeyant minion. Shame she had to go like this. So loyal and turned her back on me. Tsk-tsk-tsk-tsk.
Noob: What did I miss! WTF!
Then Noob Faints.
Cody: Dammit noob!
Shadow chuckles.
Adelaide growns: Ji...
Shadow: LOL, she fell RIGHT into my trap just one stab to the heart and she was outta hear!
Briana carries a semi-concience logan.
Shadow: Well not that you are all here. 6 correct? Briana, Adelaide, Cody, Tamii, Logan, Noob. Let's play a little game. I think I'll let your "friends" make a decision. I'll let the ghosts decide. They'll vote who to kill...then the rest of you 5...we'll see. MWAHAHAHAHA.

pyn to be tagged.
fans: flamergamer8

Comments

I KNEW I WAS A MINION OOF rip me tho
Sent by THEChanelOberlin,Oct 17, 2018
Can I just say, OUCH
Sent by lhooper902976,Oct 17, 2018
oofy
Sent by Tester,Oct 18, 2018

Leave a comment