Big Brother and online Hunger games.
jjvawesomeness0511

jjvawesomeness0511's blogBlog

  1. Plz join and apply
  2. Plz join and apply NOWWWW
  3. JOIN AND APPLY NOW
  4. Plz join and apply
  5. Plz join and apply
  6. Please join and apply
  7. Plz joiN and apply
  8. Plz join and apply
  9. plz join and apply for my amazing, new
  10. When ur about to start ur 500th game charity
  11. I'm gonna have a 500th game rooks charity tomorrow
  12. Anybody important been banned recently?
  13. what happened while i was gone
  14. JAYDEN'S BIG BROTHER: OUTCAST!
  15. who do you want to win bb20?
  16. What do you guys think of bb20 so far?
  17. I'm bored of this site
  18. DOG BREED SURVIVOR TRIBAL COUNCIL 11
  19. pyn and i will tell you if
  20. Voot
  21. pyn for a pug
  22. DOG BREED SURVIVOR TRIBAL COUNCIL 10
  23. vote
  24. "insert blog blegging for pusses here"
  25. DOG BREED SURVIVOR TRIBAL COUNCIL 9
  26. This is steve
  27. Vote
  28. DOG BREED SURVIVOR TRIBAL COUNCIL 8
  29. write "schnauzer" here
  30. DOG BREED SURVIVOR TRIBAL COUNCIL 7
  31. WHAT DO YOU CALL A ZOO WITH ONLY DOGS?
  32. Vote plz
  33. Rigs returnees of for this games host all
  34. DOG BREED SURVIVOR TRIBAL COUNCIL 6
  35. Vote
  36. Although he frigging annoys me so much
  37. Vote
  38. Vote now
  39. DOG BREED SURVIVOR TRIBAL COUNCIL 5
  40. Vote please

pyn for a pug

Jun 26, 2018 by jjvawesomeness0511

Comments

https://media1.giphy.com/media/cfUMNY4RfGhEc/giphy.gif
Sent by TaraG,Jun 26, 2018
https://ezgif.com/images/loadcat.gif
Sent by GoodKaren,Jun 26, 2018
Me
Sent by FireWolf,Jun 26, 2018
Gives Tarag a pug
Gets ready to give GoodKaren a pug but then backs away slowly among seeing the cat
Gives firewolf very tough pug to make sure that he doesn't try to eat the pug
Sent by jjvawesomeness0511,Jun 26, 2018
:(
Sent by GoodKaren,Jun 26, 2018
don't be sad goodkaren , I will give you a pug
https://media2.giphy.com/media/Ju3IlkdtTFdkI/100.gif
Sent by TaraG,Jun 26, 2018
Yay :) ty TaraG lol @ that gif
Sent by GoodKaren,Jun 26, 2018
https://i.giphy.com/media/LaumMU2jlhdZu/giphy.gif
Sent by MarieEve,Jun 26, 2018
omg me I love Pugs :)
Sent by MoneyShot,Jun 26, 2018
TaraG that gif is on my profile, love it :D
Sent by BlueStar1367,Jun 27, 2018
ha bluestar1367
yours is better with the caption!!
https://media1.tenor.com/images/2becfae9fc8a5d00068cb231a38e8f04/tenor.gif?itemid=4902173.gif
Sent by TaraG,Jun 27, 2018
decides to give goodkaren a cute and kind pug
gives moneyshot a bucket o pugs to choose from
gives marieeve a playful pug pup
gives bluestar1367 an amazing and plump pugster
Sent by jjvawesomeness0511,Jun 27, 2018
yay
Sent by GoodKaren,Jun 27, 2018

Leave a comment