Big Brother and online Hunger games.
jenzie

jenzie's blogBlog

  1. Alright
  2. really rando?
  3. i just wanna
  4. someone pls
  5. any good
  6. ๐Ÿ’—
  7. ๐Ÿ’—
  8. GIRLS OF TENGAGED
  9. ๐Ÿ’—
  10. ๐Ÿ’—
  11. when ur trying to
  12. ๐Ÿ’—
  13. ๐Ÿ’—
  14. ๐Ÿ’—
  15. ๐Ÿ’—
  16. ๐Ÿ’—
  17. ๐Ÿ’—
  18. ๐Ÿ’—
  19. ๐Ÿ’—
  20. ๐Ÿ’—
  21. ๐Ÿ’—
  22. ๐Ÿ’—
  23. ๐Ÿ’— Cesciie
  24. ๐Ÿ’— Young Viv
  25. ๐Ÿ’— Candy
  26. ๐Ÿ’— Tofu
  27. ๐Ÿ’— Claudette
  28. ๐Ÿ’— Nicholas
  29. ๐Ÿ’— Del
  30. ๐Ÿ’— Mikey Irwin
  31. ๐Ÿ’—
  32. ๐Ÿ’—
  33. ๐Ÿ’—
  34. ๐Ÿ’—
  35. โ™ฅ
  36. โ™ฅ
  37. โ™ฅ
  38. โ™ฅ
  39. โ™ฅ
  40. โ™ฅ

๐Ÿ’—

1stJul 30, 2018 by jenzie

Comments

https://i.imgflip.com/1ph3qg.gif
Sent by Delete2544,Jul 30, 2018
QUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Sent by 2388,Jul 30, 2018
LMFAO
Sent by sjsoccer88,Jul 30, 2018
aint no romance without finance
Sent by Absol,Jul 30, 2018
omg lmao
Sent by FighterMan,Jul 30, 2018
Did you edit his face or is he really that ugly?
Sent by mikec51,Jul 30, 2018
it was taken from a vlog, so everything is a bit distorted since it's in motion, but all real LOL i look unflattering myself mikec51
Sent by jenzie,Jul 30, 2018
jenzie still out here looking like a full course meal
Sent by Willie_,Jul 31, 2018
Oh my
Sent by Survivor8,Jul 31, 2018
Iโ€™m weak
Sent by Roshy,Jul 31, 2018
LMAOOO
Sent by Zuelke,Jul 31, 2018
His face before you left:
https://files.tengaged.com/img_p/8482524.jpg

His face after you left:
https://files.tengaged.com/img_p/8482478.jpg
Sent by Carsonl,Jul 31, 2018
LEGENDD
Sent by Katherinee_,Jul 31, 2018
lmaoooo
Sent by Ari_,Jul 31, 2018
https://78.media.tumblr.com/de6f5c107b77d983296b659a73dd9fa5/tumblr_inline_otip79U4211s4ml60_540.gif
Sent by _Aria,Jul 31, 2018
omg
Sent by PureEssence,Jul 31, 2018
I'm crying Carsonl
Sent by MJFJUNE,Jul 31, 2018
๐Ÿคฃ
Sent by k4r4k,Jul 31, 2018
LOL that's a solid half of one steak at the keg. Not bad ;)
Sent by Tyler93,Jul 31, 2018
idgi
Sent by GoodKaren,Jul 31, 2018

Leave a comment