Big Brother and online Hunger games.
jadennator1

jadennator1's blogBlog

  1. Petition to remove roshy from hof
  2. brb jumping off a cliff
  3. i miss tom hardy
  4. MY JONAS BROTHERS TICKET ARRIVED
  5. hi
  6. UGH STUPID NON ELIMINATION LEG
  7. you aint never gonna see me trust
  8. I was so close to snatching ahmeds spot
  9. and i oop
  10. Plus for survivor with swap
  11. Why everyone always blogging
  12. Remove roshy and fighterman
  13. Whos nice enough to paypal me 1€
  14. Come va come va come va
  15. QUEEN IN THE NORTH
  16. STANDING IN THE HALF OF FAME
  17. Chris really won omg i-
  18. TICKET SITES
  19. JOIN VIVOR FOR INSTANT START
  20. Pls tell me Dane is going home
  21. ARYA IS THAT BITCH
  22. i love you 3000
  23. Ill give 100$ to anyone
  24. A movie starring only
  25. ENDGAME WAS SO GOOD
  26. Join vivor
  27. MICKEY COMING BACK
  28. Ew the new Survivors in Hof
  29. Join survivor
  30. Wakey wakey biatchhh
  31. bbcan7 cancelled after 11 episodes
  32. I DONT BELONG IN THIS CLUB
  33. MIA SAN MIA
  34. Imagine wasting 1000Ts on tv star in 2019
  35. I MAY SLAY LIZ DAW
  36. SHAWN MENDES CONCERT IN 11 DAYS
  37. ON MY BLOCK SEASON 2
  38. Man i just wanna go flex
  39. Would anyone want to buy 10 000 ts
  40. March 23rd

PYN for an honest opinion

3rdDec 17, 2018 by jadennator1
From me!!!!!!

lexeyjane - i dont really know you or have heard anout you, but i just checked your profile and we dont really have any friends in common so this aint that shocking. Also i see you really like Taylor Swift but im more of a Katy Perry girl

2388 - i think you’re really funny tbh. You remind me of myself sometimes because you always blog the most random stuff lmao. We should talk more honestly

vlad21 - we really dont ever talk anymore, but when we did you were really nice but sometimes really dumb because you always got into stupid tg drama lmao. Also laughs at your face for you always saying cro wont pass the group stages in wc and me always saying we will be in the final HAHA should have bet on something grr

allieboballie - back in click days i was so jealous of u because you were really funny and everyone loved you LMAO. But yeah i still think you’re really funny and really pretty ANd i actually think you’re the only person from the group chat that i didnt play vivor with SO WE SHOULD PLAY TOGETHER

titoburitto - love you tito, we never really talk anymore but when we did it was always fun. We should join vivor again soon cause then we will probs talk more hehe miss u

brayden_ - our friendship is so weird. I feel like its so strong even tho we dont even talk everyday and i love it (love that its strong, not that we dont talk everyday) . I know if we joined a game together i could trust u 100% and id never vote u out. Ofcourse i love your taste in everything and really think you are the best tengaged user! Love u

danielledonato - lmao i really like you now. I remember exposing u for being a genderfaker with macken , then when u joined click loved u then when you and isiah broke up “hated” u LMAO. But honestly you are really fun and hope one of us wins the 100!!!!! Hopefully me

darbe - i dont think we ever talked really but i know that 3 of my friends are obsessed with you so i guess you’re cool????

bengalboy - always had mixed feelings about you esp when we werent in a chat together,  but lately i feel like we became actual friends and can have a good convo. I am so thankful for everytime you helped me with an essay or whatever i asked you too!! Tysm!!!

fighterman - for a while i considered u one of my closest tg friends but u proved me wrong and now i hate u!

Comments

Lex
Sent by lexeyjane,Dec 17, 2018
MEE
Sent by 2388,Dec 17, 2018
Ok
Sent by Vlad21,Dec 17, 2018
Hey
Sent by AllieBoBallie,Dec 17, 2018
titty
Sent by titoburitto,Dec 17, 2018
ok!
Sent by Brayden_,Dec 17, 2018
DD
Sent by DanielleDonato,Dec 17, 2018
darbe
Sent by Darbe,Dec 17, 2018
bnglby
Sent by BengalBoy,Dec 17, 2018
desp
Sent by FighterMan,Dec 17, 2018
T
Sent by ItsAlexia,Dec 17, 2018
meee
Sent by Arris,Dec 17, 2018
I
Sent by Violets,Dec 17, 2018
Please
Sent by ivan1234,Dec 17, 2018
A L I
Sent by ak73,Dec 17, 2018
me ^^
Sent by MrMomo15,Dec 17, 2018
🍔
Sent by Burgerman2929292,Dec 17, 2018
marie
Sent by MarieTori,Dec 17, 2018
alex
Sent by ghrocky100,Dec 17, 2018
me
Sent by Fetish,Dec 17, 2018
fighterman - for a while i considered u one of my closest tg friends but u proved me wrong and now i hate u!
Sent by Admir,Dec 17, 2018
Ok
Sent by Maxi1234,Dec 17, 2018
Ok
Sent by Amnesia_,Dec 17, 2018
Mikec bitch
Sent by mikec51,Dec 17, 2018
okii
Sent by PureEssence,Dec 17, 2018
Me
Sent by Kaylabby,Dec 17, 2018
Me
Sent by MarieEve,Dec 17, 2018
iii
Sent by Matte,Dec 18, 2018
Me
Sent by ClassiCaz5,Dec 18, 2018
Paul"
Sent by paul028,Dec 18, 2018
uhm i dont remember this atall
Sent by macken,Dec 18, 2018

Leave a comment